اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

پیروزی اسلام‌گرایان در مصر رژیم صهیونیستی را به هراس انداخته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: پیروزی اسلام‌گرایان در مصر رژیم صهیونیستی را به هراس انداخته است.

پیروزی اسلام‌گرایان در مصر رژیم صهیونیستی را به هراس انداخته است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا کلید رستگاری در دنیا و آخرت است و باید با پرهیز از گناهان به سمت خودسازی معنوی حرکت کنیم.
وی در ادامه با تسلیت ایام سوگواری محرم افزود: شخصیت امام حسین(ع) آنقدر بالاست که ابن‌سعد ملعون گفته بود من می‌دانم که مقابله با اهل بیت(ع) حرام است ولی برای تصاحب ملک ری این امر را انجام می‌دهم و در واقع حوادث روز عاشورا موجبات ذلت همیشگی یزیدیان و عزت همیشگی حسینیان را فراهم کرد.
امام جمعه کنگان در ادامه به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: بیانات رهبری باید منشور بسیج قرار گیرد و بسیجیان باید همواره در خط رهبری حرکت کنند.
محمودی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که بسیج جناحی نیست بلکه بسیجیان مجاهد هستند و این در واقع نشان دهنده جایگاه بسیجیان است.
وی در ادامه به اقدام شایسته مجلس در کاهش رابطه با انگلیس اشاره کرد و گفت: مردم ما نمی‌توانند اقدامات انگلیس را تحمل کنند و این اقدام ارزشمند مجلس مورد تایید مردم است.
امام جمعه کنگان به تسخیر سفارت انگلیس نیز اشاره کرد و افزود: دانشجویان به صورت خودجوش حرکت کردند و این عمل در واقع پاسخی به رفتارهای انگلیسی‌ها در سال‌های اخیر است.
محمودی در ادامه با اشاره به محکوم کردن تسخیر سفارت انگلیس توسط شورای امنیت ابراز داشت: چرا در سال 59 که به سفارت ایران در انگلیس حمله شد و کارداران ما را به شهادت رساندند این مسئله محکوم نشد و این رفتار دوگانه موجبات رسوایی شورای امنیت است.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر ابراز داشت: امر به معروف هم ‌ردیف نماز و روزه و حج است و عملی واجب از سوی مسلمانان است.
امام جمعه کنگان با برشمردن برخی منکرات گفت: اگر انحرافی در عزاداری‌ها به وجود آید منکر است و از هیئت‌ها و روحانیون و سخنرانان انتظار داریم تلاش خود را برای افزایش معنویت در عزاداری‌ها بیشتر کنند.
محمودی اضافه کرد: بدحجابی در ادارات و نهادها و مدارس هم نمونه‌ای از منکرات است که باید مورد دقت بیشتر قرار گیرد.
این مسئول اضافه کرد: رشوه و ربا و فساد مالی و اداری نیز از منکراتی است که باید با آن برخورد قاطع شود.
امام جمعه کنگان در ادامه با اشاره به پیروزی قاطع اسلام‌گرایان در مصر اذعان داشت: پیروزی اسلام‌گرایان در مصر رژیم صهیونیستی را به هراس انداخته است و روز به روز شاهد بیداری اسلامی در خاورمیانه هستیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول