اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

انزجار ملت‌ها از رژیم صهیونیستی محدود به کشورهای مسلمان نمی‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه انزجار ملت‌ها از رژیم صهیونیستی محدود به کشورهای مسلمان نمی‌شود، گفت: ‌دفاع آمریکا از این رژیم، چهره منافقانه واشنگتن را نزد افکارعمومی دنیا آشکار کرد.

انزجار ملت‌ها از رژیم صهیونیستی محدود به کشورهای مسلمان نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط عمومی دفتر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، سید حسین نقوی حسینی درباره تصویب ۹ قطعنامه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین، گفت: تصویب این تعداد قطعنامه در یک روز نشانه انزوای هر چه بیشتر رژیم جعلی اسرائیل در عرصه‌های جهانی و بین المللی است.
نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز انزجار ملت‌ها از رژیم اشغالگر قدس محدود به مسلمانان به‌ویژه کشورهای خط مقاومت نمی‌شود بلکه همه دنیا پی به ماهیت جنایتکار و نژادپرست این رژیم برده‌اند و با آن موضع جدی دارند.
وی با یادآوری مخالفت آمریکا با قطعنامه‌های ضد صهیونیستی مجمع عمومی سازمان ملل متحد، افزود: قطعاً آمریکا این مصوبات را در شورای امنیت وتو خواهد کرد اما همین مسئله بیشتر چهره منافقانه و دوروی واشنگتن را نزد افکارعمومی دنیا آشکار می‌کند.
سخنگوی کمیته حقوق بشر مجلس با بیان این‌که واشنگتن در قبال تحولات منطقه سیاست دوگانه دارد، تصریح کرد: مستندات زیادی حکایت از آن می‌کنند که آمریکا هیچ پایبندی به رعایت حقوق انسان‌ها ندارد و هرجا منافع‌اش به خطر افتد برای اصلاح اوضاع وارد صحنه می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سکوت معنی دار آمریکا درباره کشتار مردم در یمن و بحرین را نشانه دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری این کشور خواند و تأکید کرد: ‌ فارغ از این مباحث وقتی رژیم صهیونیستی برای نیل به اهداف اشغالگری خود هیچ حد و مرزی را به رسمیت نمی‌شناسد و مجمع عمومی سازمان ملل نیز این اقدامات را با رأیی قاطع محکوم می‌کند، دفاع واشنگتن از رژیم صهیونیستی جز دهن کجی به جهان مفهوم دیگری ندارد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد شنبه با تصویب ۹ قطعنامه و با رای اکثریت کشورهای عضو، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین از جمله موارد متعدد نقض حقوق بشررا محکوم کرد.حمله جمعه شب هواپیماهای رژیم اشغالگر قدس به غزه یک شهید و ۱۱ مجروح در پی داشت.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول