اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران:

جنگ نرم فرزند نامشروع آمریکا و رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: جنگ نرم فرزند نامشروع آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

جنگ نرم فرزند نامشروع آمریکا و رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام مختار نظری پیش از ظهر امروز در یادواره 140 شهید امامزاده روشن‎آباد گرگان اظهار داشت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بعد از تجربه جنگ تحمیلی ایران و مشاهده ایستادگی ملت غیور ما با وجود تمام تهدیدات و تحریم‌ها در برابر ارتش کشوری که به پشتوانه 35 کشور مطرح دنیا و حمایت سازمان ملل حمله کرده بود اعتراف کرد جنگ نظامی با ایران حماقت بود.
وی تصریح کرد: سیاستمداران آمریکا بر این باور هستند که از ابتدا باید به تخریب فرهنگی ایران را هدف قرار می‎دادند تا از این طریق غیرت و احساس مسئولیت این ملت را نابود می‎کردند، در چنین شرایطی ملت ما باید آگاه باشند که جنگ اصلی ما با دشمن هنوز ادامه دارد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: اما این بار خطرناک‎تر و با ابعادی بزرگ‎تر، اگر دیروز دشمن به شهرهای مرزی ما حمله می‎کرد امروز بی‎آنکه حضور آن را حس کنیم به خانه‎های ما شبیخون زده و قصد نفوذ تا مغز و استخوان ما را دارد.
نظری افزود: جنگ نرم جنگ تباهی نسل مسلمانان است، جنگ به فساد کشیدن جامعه اسلامی است، اگر آن را باور نکنیم و بی‎تفاوت باشیم بی‎شک شکستمان می‌خوریم، چرا که این جنگ عنصر حیات و اقتدار ما یعنی ایمان ما را در تیررس قرار داده است.
وی تاکید کرد: ایمان همان اقتدار ما است که امروز سیاست‎های آمریکا را در منطقه با شکست مواجه کرده و موج اسلام‎خواهی و عدالت‎طلبی را در دنیا بر پا کرده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج گفت: دین اسلام همواره مسلمانان را به تجهیز روحی، جسمی و ابزاری برای آمادگی مقابله با دشمنان تشویق می‎کند و این آمادگی نه برای جنگ‎طلبی بلکه عامل بازدارندگی حمله دشمنان است.
نظری خاطرنشان کرد: تدبیر آگاهانه امام راحل در پنج آذر 1358 برای تشکیل بسیج بستر این تجهیز را در کشورمان فراهم کرد و شهدا شاگردان این مکتب دینی بودند.
وی افزود: تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) بر مبنای آیات قرآنی بود و این نشان‌دهنده تدبیر و درایت ایشان است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران تاکید کرد: امام (ره) در زمان حیات خویش همواره در موقعیت‎ها و فرصت‎های مناسبی احکامی صادر می‌کردند که بیشتر آنان مبنای اسلامی و قرآنی داشت.
نظری با بیان آنکه آیات زیادی در قرآن وجود دارد که می‌تواند مبنای تشکیل بسیج باشد، افزود: در آیات قرآنی خداوند می‌فرماید اگر دشمنان خود را بسیج کردند شما هم با استفاده از تمام امکانات و نیروها خود را برای مقابله با آنان بسیج کنید.
این مسئول اذعان داشت: امروز به برکت اخلاص، دعا و نماز بسیجی هرجا که دشمن وارد شده بسیجیان مخلص به جنگ دشمن رفته و رشادت‎ها و از جان گذشتگی نیروهای بسیجی، کشورمان را حفظ کرده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول