اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت:

فرقی بین معلولان و غیرمعلولان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: دبیرکل همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت گفت: برای شورای سیاست‌گذاری این همایش هیچ‌گونه تفاوتی بین افراد معلول و غیرمعلول وجود ندارد.

فرقی بین معلولان و غیرمعلولان وجود ندارد
محمد مهدی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: قبل از اجرای همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت مشاور بهداشت و سلامت همایش ملی رایزنی‌هایی با سازمان بهزیستی استان اصفهان برای در اختیار قرار دادن غرفه مخصوص نزد این افراد انجام داد.
وی با بیان اینکه از قهرمانان پارالمپیک زیر پوشش سازمان بهزیستی استان اصفهان برای حضور در این مراسم دعوت شد، تاکید کرد: در مراسم اختتامیه این همایش نیز شاهد حضور 13 تشکل معلولان سازمان بهزیستی استان اصفهان نیز بودیم.
دبیرکل همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت اظهار داشت: در تاریخ 26 آذر ماه مدیر انجمن توان خواهان جسمی و ذهنی فردا یک عدد لوح فشرده از افراد زیر پوشش خود را برای ثبت در دبیرخانه همایش به این مرکز آورد.
وی گفت: با توجه به اینکه مهلت ارسال آثار تا تاریخ 17 آذر ماه بوده است و تاریخ 18 تا 25 آذر ماه نیز زمان بررسی این آثار مد نظر قرار گرفته بود بنابراین دبیرخانه همایش ملی نمی‌توانست این اثر معلولان را به ثبت برساند.
کاظمی ادامه داد: مدیر توان خواهان فردا با پیشنهاد خود در مراسم اختتامیه همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت شرکت کرد و قرار نبود فیلمی از افراد زیر پوشش ایشان به نمایش در آید.
وی بیان داشت: البته شورای سیاست گذاری همایش ملی زمانی را برای دکلمه اعضای توان خواهان پس از سخنرانی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قرار داد، چرا که تنها شخصی که در آن جلسه قادر بود این گروه را مورد حمایت قرار دهد معاون استاندار بود اما باز زمان مناسب برای اجرای این امر مهیا نشد.
دبیرکل همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت تاکید کرد: اعضای بهزیستی بخشی از جامعه هدف همایش ملی ورزش از پنجره حقیقت است و برای ما هیچگونه تفاوتی بین افراد سالم و معلول وجود ندارد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول