اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات شهرستان جم خبر داد:

برگزاری بیش از 3000 برنامه سخنرانی در دهه اول محرم در جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از برگزاری بیش از 3000 برنامه سخنرانی در دهه اول محرم در جم خبر داد.

برگزاری بیش از 3000 برنامه سخنرانی در دهه اول محرم در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات عصر دوشنبه در نشست با هیئت‌های مذهبی شهرستان جم و تجلیل از آنها به دلیل اجرای برنامه‌های مناسب در دهه محرم اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی در این دهه در شهرستان جم بسیار خوب عمل کردند و توقعات مردم دیندار و ارزش‌مدار شهرستان را برآورده کردند.
وی افزود: برگزاری مراسم تعزیه سنتی در شهرها و روستاهای جم با کیفیت مطلوبی برگزار شد و مردم استقبال خوبی داشتند.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جم، ضمن تقدیر از فعالیت‌های خالصانه شورای هیئت‌های مذهبی در طول سال به ویژه دهه اول محرم، حرکت در مسیر سیدالشهدا(ع) را توفیقی الهی دانست و خاطرنشان کرد: به هر میزان که در مراسمات امام حسین(ع) مشارکت کنیم اجر و ثواب بسیار زیادی دارد.
سادات از برگزاری بیش از ۳ هزار برنامه سخنرانی در دهه اول محرم در جم خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های متنوع از جمله ذکر مصیبت و سینه و زنجیرزنی در طول دهه اول محرم با کیفیت مطلوبی برگزار شد.
وی ابراز داشت: امسال از وجود بیش از 60 روحانی در شهرستان جم استفاده کردیم که با توجه به کثرت جلسات، هر روحانی هر شب در دو تا سه جلسه سخنرانی و ذکر مصیبت شرکت می‌کرد و مردم از حضور روحانیت در هیئت‌های مذهبی بهره بردند.
سادات همچنین از توزیع 10 تن برنج و 5 تن روغن در این ایام خبر داد و افزود: به منظور حمایت از برنامه‌های هیئت‌های مذهبی این اقلام با همکاری اداره بازرگانی شهرستان تهیه و بین هیئت‌های مذهبی توزیع شد.
این مسئول یادآور شد: امروز دشمنان با تمام تجهیزات و با استفاده از تبلیغات فراوان برای تضعیف اعتقادات مردم تلاش می‌کنند که باید نسبت به گسترش تعالیم اسلامی اهتمام ورزیم تا بار دیگر شاهد ناکامی دشمنان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: جوانان و خانواده‌ها با جدیت در اجرای برنامه‌های مذهبی مشارکت می‌کنند و روز به روز شاهد استقبال بیشتر مردم هستیم.
در این نشست گزارشی از فعالیت شورای هیئت‌های مذهبی در دهه اول محرم ارائه شد و محمد صادق سپهرمنش به عنوان رئیس جدید این شورا به مدت یک سال دیگر انتخاب شد و موسی نیکخواه نیز به عنوان دبیر این شورا برگزیده شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول