اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

عزاداری محرم امسال پرمحتواتر از سال‌های گذشته برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: عزاداری‌های محرم امسال پرمحتواتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

عزاداری محرم امسال پرمحتواتر از سال‌های گذشته برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی شامگاه دوشنبه در جلسه مسجد زینبیه اعظم زنجان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز عزاداری‌های ایام محرم در سال‌جاری توجه به محتوا و درون‌مایه عزاداری‌ها بود.
وی با اشاره به تشکیل ستاد محرم قبل از آغاز این ماه یادآور شد: تشکیل این ستاد نتایج بسیار مثبتی در برگزاری هر چه بهتر عزاداری‌ها داشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اجرای 14 رویکرد در ستاد محرم در نظر گرفته شد، افزود: در راستای تشکیل این ستاد 9 جلسه مختلف به منظور عزاداری بهتر و منسجم‌تر برگزار شد.
وی با بیان اینکه در ایام محرم سال‌جاری عزاداری‌ها بسیار منظم و با همکاری بسیار خوب ارگان‌های مختلف برگزار شد، اضافه کرد: توجه به محتوای عزاداری‌ها و مفهومی اجرا کردن برنامه‌ها از ویژگی‌های عزاداری امسال بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرهنگ عاشورایی در دهه نخست ماه محرم در استان زنجان یادآور شد: این نمایشگاه نیز با انسجام خوبی برگزار شد و یکی از موضوعات محوری آن آشنایی افراد جامعه با فداکاری‌های صورت گرفته توسط امام حسین (ع) بوده است.
وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی در استان و کشور یادآور شد: برگزاری این نمایشگاه در ایام ماه محرم کمک شایانی به آشنایی هر چه بیشتر مردم با واقعه عاشورا می‌کند.
حجت‌الاسلام دشتکی با منحصر به فرد اعلام کردن نمایشگاه فرهنگ عاشورایی زنجان اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نمایشگاه فرهنگ عاشورایی حضور طلاب و روحانیون از کشورهای مختلف جهان بود.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه از ابزارهای بسیار مناسبی برای انتقال مفاهیم عاشورایی و دینی استفاده شده بود، یادآور شد: یکی از علل اصلی نظم این نمایشگاه برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری آن بوده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در طول برگزاری با استقبال خوبی از سوی شهروندان زنجانی مواجه شد، افزود: یکی از علل این امر علاقه مردم استان زنجان به امام حسین (ع) و ائمه معصومان (ع) است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه صدور انقلاب به سایر کشورهای جهان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی موجب انتقال ارزش‌های دینی و فرهنگی به سایر کشورهای جهان می‌شود.
حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه فرهنگ عاشورایی موجب آشنایی نمایندگان سایر کشورهای جهان با فرهنگ مردم ایران و به تبع آن استان زنجان در برگزاری مراسم مذهبی شد، اضافه کرد: همچنین برگزاری این نمایشگاه موجب آشنایی بیشتر مردم استان با نحوه عزاداری سایر کشورها شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه فرهنگ عاشورایی در هر استان یک دستاورد بسیار مهم محسوب می‌شود، ادامه داد: مسئولان و مردم استان زنجان باید اقدامات لازم را در زمینه برگزاری هر چه بیشتر نمایشگاه‌های این چنین در استان انجام دهند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول