اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمتر از 48 ساعت انجام شد؛

دستگیری قاتل زن 40 ساله در اصلاندوز

خبرگزاری فارس: در کمتر از 48 ساعت قاتل زن 40 ساله در اصلاندوز شهرستان پارس‌آباد دستگیر شد.

دستگیری قاتل زن 40 ساله در اصلاندوز
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در پی اطلاع از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر رخداد قتلی در یکی از محلات شهر اصلاندوز ماموران پلیس بلافاصله در سر صحنه حاضر شده و اقدامات خود را آغاز کردند.
علی درویشی خاطرنشان کرد: با حضور در سر صحنه حادثه ناگوار قتل یک زن 40 ساله بر اثر اصابت متعدد چاقو در منزل مسکونی پلیس تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل انجام داد.
وی گفت: اقدامات اولیه را بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی آغاز کردیم و در کمتر از 48 ساعت موفق به شناسایی هویت قاتل و دستگیری او کردیم.
فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد در ادامه سخنان خود بیان داشت: پلیس بعد از تحقیقات اولیه متوجه شد که جوان 34 ساله ساکن یکی از روستاهای اصلاندوز با این خانواده در رفت و آمد بوده و با انگیزه سرقت وارد منزل شده و زن 40 ساله را با ضربات پی در پی چاقو به قتل رسانده است.
درویشی در پایان گفت: در نهایت با تلاش شبانه‌روزی پلیس توانستیم قاتل را در یکی از محلات شهر اصلاندوز شناسایی و دستگیر کنیم که متهم در تحقیقات اولیه خود به قتل اعتراف کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول