اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آشتیان؛

پدر به قتل فرزند اعتراف کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از کشف جنازه یک جوان 35 ساله در جاده اراک ـ قم خبر داد.

پدر به قتل فرزند اعتراف کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، موسی زمانی ظهار داشت: با کشف و شناسایی این جسد در ششم خرداد 1389 نظریه پزشک قاونی مبنی بر وجود آثار خفگی در ناحیه گردن و وقوع قتل اخذ و تلاش برای دستگیری قاتل یا قاتلین آغاز شد.
وی افزود: با توجه به تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که مقتول به مواد مخدر و قرص‌های روان گردان اعتیاد داشته و به همین دلیل نیز با اعضای خانواده خود به خصوص پدرش دارای اختلاف بوده و دو روز قبل از وقوع قتل با وی مشاجره لفظی و فیزیکی داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان در ادامه بیان داشت: با توجه به نتیجه تحقیقات، خانواده مقتول مورد ظن قرار گرفته که دلایل  و ظن قوی علیه پدر مقتول متصور که در تحقیقات بدوی صورت گرفته وی منکر هرگونه درگیری با مقتول و با قتل وی شد، لذا پرونده به منظور انجام تحقیقات علمی و فنی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
زمانی گفت: با گذشت حدود یک سال و نیم از وقوع قتل و پس از انجام تحقیقات علمی و فنی توسط پلیس آگاهی و جمع‌آوری دلایل و مدارک وقوع قتل توسط پدر مقتول محرز و متهم مجددا احضار که در بازجویی‌ به عمل آمده به قتل فرزند خود اعتراف کرد.
وی گفت: قاتل در اعترافات خود انگیزه اصلی‌اش از قتل را اعتیاد فرزندش به مواد مخدر و قرص‌های روانگردان ذکر کرده و گفت فرزندم با مصرف موادمخدر و قر‌ص‌های روانگردان اقدام به شکستن شیشه‌ها و درب منزل کرده و بعد از آن در خواب به سر می‌برده که با وارد کردن یک ضربه با چوب به ناحیه گردن وی را به قتل رسانده است.
فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان اظهار داشت: با توجه به اعترافات متهم پس از به قتل رساندن فرزندش، مقتول را در عقب خودروی وانت خود قرار داده و با چادر ماشین و در یکی از پارکینگ‌های محور اصلی قم ـ اراک رها کرده بود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول