اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام طائب:

پروژه 3 هزار میلیاردی مانند قتل‌های زنجیره‌ای طراحی شد

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: پروژه 3 هزار میلیاردی مانند قتل‌های زنجیره‌ای طراحی شد.

پروژه 3 هزار میلیاردی مانند قتل‌های زنجیره‌ای طراحی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام مهدی طائب یکشنبه شب در طرح آموزشی هادیان بصیر ویژه معلمان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان ساری و میاندرود که در اردوگاه دانش‌آموزی بادله  ساری برگزار شد در بخش پرسش و پاسخ با بیان اینکه سوالات متعددی در مورد اختلاس 3 هزار میلیاردی پرسیده می‌شود، بیان داشت: موضوع 3 هزار میلیاردی تومانی پروژه‌ای آلوده‌ساز و سرنگون‌ساز طراحی شده و بسیاری از افراد بدون اینکه بفهمند، پایشان در این طرح درگیر شده است.
وی تصریح کرد: پروژه 3 هزار میلیاردی مانند قتل‌های زنجیره‌ای طراحی شد که در این طرح جهرمی برای همیشه از نظام جمهوری اسلامی اخراج شد در حالی که از این پرونده سودی نبرد.
طائب ادامه داد: اگر درایت مجلس نبود حسینی وزیر اقتصاد هم به سرانجام جهرمی مبتلا می‌شد در حالی که از این پرونده بهره‌ای نبرد، این پرونده پای خیلی‌ها را به میان کشاند که به منظور تضعیف نظام بود.
وی ابراز داشت: تابلوی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی در آستانه انتخابات مجلس بالا رفت زمانی که ما اعتماد مردم را برای نظام نیاز داریم و این در حالی انجام شد که بی‌اعتمادی را در بین مردم ایجاد کرد.
طائب تابعیت دوگانه را یکی از عوارض پرونده 3 هزار میلیارد تومانی  عنوان کرد و گفت: در دنیا همه به دنبال تابعیت دوگانه هستند و این داستان عین قتل‌های زنجیره‌ای بود که نظام اسلامی را خدشه‌دار کرد.
این استاد حوزه با بیان اینکه بانک‌های ما  3 هزار میلیارد تومان نقدینگی ندارند، خاطرنشان کرد: ما اصلا 3 هزار میلیارد تومان نقدینگی نداریم که از کشور خارج شود، بانک‌ها تحریم هستند نمی‌توانند از شبکه بانکی پولی خارج کنند.
طائب بصیرت را عامل شفاف‌سازی قضیه 3 هزار میلیارد تومانی دانست و متذکر شد: بصیرت باید به داد مردم برسد که شفاف کند این پول از بانک خارج نشده است.
این استاده حوزه در پایان سخنانش بیداری اسلامی را منوط به اهمیت مجلس نهم دانست و اذعان داشت: بیداری مردم به اهمیت مجلس است چه کسانی می‌توانند وارد شوند تا بیداری اسلامی شکل گیرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول