اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد:

دستگیری قاتل فراری در ارومیه

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: قاتل فراری در ارومیه با همت ماموران دستگیر شد.

دستگیری قاتل فراری در ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی ظهر امروز در جلسه‌ای که برای تبیین راه‌کارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکیل شد، اظهار داشت: جوانی به اتفاق دوست 21 ساله خود فردی 28 ساله را در یک نزاع خیابانی با ضربه‌های چاقو مجروح کرد و بدون اطلاع از عواقب بعدی این اقدام از محل متواری شدند، ولی متهم‌ها توسط ماموران توانای این فرماندهی دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: فرد مجروح به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد ولی در اثر خونریزی شدید فوت کرد بلافاصله مراتب توسط عوامل بیمارستان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام می‌شود در نهایت پلیس آگاهی آذربایجان غربی ماموریت پیدا می‌کند به طور جدی در ارتباط با شناسایی و دستگیری قاتل و همدست او اقدام کند.
این مسئول با بیان اینکه انگیزه قاتل کدورت قبلی بود، خاطرنشان کرد: متهم‌ها توسط ماموران توانای پلیس آگاهی در کمترین زمان ممکن دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند تا به دنبال تشکیل پرونده طبق موازین قانونی برای مجازات آنها اقدامات مقتضی به عمل آید.
وی یادآوری کرد: پایین بودن آستانه تحمل در افراد، عصبانیت‌های شدید اغلب منجر به وقوع جرایمی می‌شوند که جبران آن به هیچ‌وجه برای افراد امکان‌پذیر نیست پس باید صبر و تحمل کردن را جوانان تمرین کنند تا در اثر عصبانیت به اقداماتی غیرقابل جبران دست نزنند.
جدیدی به متلاشی شدن باند تهیه و توزیع هرویین در ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اطلاع از اینکه فردی در یکی از روستاهای مرزی ارومیه فعالیت‌هایی به صورت مخفیانه در امر تهیه و توزیع مواد مخدر انجام می‌دهد وارد عمل شدند بعد از یک‌سری اقدامات نامحسوس پلیس سر‌کرده باند شناسایی کرده در یک عملیات غافلگیرانه منزل وی را مورد بازرسی قرار دادند.
مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اذعان داشت: در این بازرسی مقدار سه کیلو و 950 گرم هرویین که به طرز ماهرانه‌ای در داخل گونی‌های پشم گوسفند جاسازی شده بود کشف و ضبط شد سپس یک نفر متهم دستگیر شده و تلاش ماموران در ارتباط با دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول