اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بناب خبر داد:

دستگیری قاتل فراری در بناب

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: عوامل پلیس آگاهی این شهرستان موفق شدند فردی را که برادر خود را به قتل رسانده بود دستگیر کنند.

دستگیری قاتل فراری در بناب
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: قاتل به نام  "ا-م" پس از درگیری لفظی با برادر خود با قیچی چندین ضربه به ناحیه قلب مقتول وارد کرده و در منزل پدری وی را به قتل می‌رساند و فرار می‌کند.
وی تصریح کرد: بلافاصله توسط سایر برادران به پلیس اطلاع داده می‌شود و رسیدگی به موضوع در دستور کار افسران اداره آگاهی قرار می‌گیرد.
سلطانی‌وش افزود: ماموران پلیس آگاهی پلیس در محل حاضر شده و اقدامات اولیه خود را برای کشف انگیزه قتل و آلات قتاله آغاز می‌کنند.
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از چند روز به پلیس خبر می‌رسد که قاتل در منزل پدری و محل قتل حضور یافته و به احتمال زیاد قصد خودکشی دارد.
سلطانی‌وش افزود: سریعا رئیس پلیس آگاهی و کارشناسان در محل حاضر شده و با سخنرانی و توصیه‌هایی او را از خودکشی منصرف کرده و دستگیر می‌کنند. 
این مقام انتظامی تاکید کرد: قاتل در بازجویی معترف به قتل برادرش شده و انگیزه کشتن نامبرده را قتل برادر بزرگ خود توسط مقتول عنوان کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: متهم با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد و از آن طریق با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول