اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی ایلام:

فردی با تبر برادر خود را به قتل رساند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی ایلام گفت: فردی با تبر برادر خود را به قتل رساند.

فردی با تبر برادر خود را به قتل رساند
سیدموسی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: بر اثر درگیری و نزاع فردی برادر خود را با تبر به قتل رساند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس نیروی انتظامی ایلام به محض اطلاع از درگیری در یکی از محلات شهر ایلام در نخستین فرصت خود را به این منطقه رساندند.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: ماموران در حین رسیدن به محل وقوع درگیری متوجه جسد یک نفر شده که توسط تبر به قتل رسیده بود.
حسینی تصریح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که 2 برادر با هم درگیر شده و در نتیجه یکی از این 2 برادر توسط برادر خود به قتل رسیده است.
فرمانده نیروی انتظامی ایلام گفت: قاتل نیز بعد از انجام قتل قصد فرار از استان ایلام و خروج از مرزهای ایران اسلامی را داشت.
وی ادامه داد: در نخستین فرصت قاتل ضمن شناسایی توسط ماموران هوشیار نیروی انتظامی استان ایلام دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: قاتل در اعترافات اولیه خود اختلاف خانوادگی را عامل ارتکاب به قتل برادر اعلام کرده است.
حسینی تصریح کرد: مشارکت همه جانبه مردم با نیروی پلیس یکی از ظرفیت‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به شمار رفته و این نیرو به این مهم افتخار می‌کند.
این فرمانده انتظامی اضافه کرد: این فرماندهی در استان ایلام همچنان در راه ارتقای امنیت اجتماعی تمام تلاش خود را به کار می‌بندد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول