اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بانک مسکن استان اردبیل:

37 هزار مسکن مهر از تسهیلات بانک مسکن بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک مسکن استان اردبیل گفت: در قالب طرح مسکن مهر بیش از 37 هزار و 400 واحد مسکونی از تسهیلات بانک مسکن بهره‌مند می‌شوند.

37 هزار مسکن مهر از تسهیلات بانک مسکن بهره‌مند می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب قرصی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مسکن شهرستان اردبیل اظهار داشت: برای این تعداد واحد مسکونی بیش از 6 هزار و 80 میلیارد ریال  تسهیلات پرداخت می‌شوند.
وی کل سهم بانک مسکن را در پرداخت واحدهای مسکونی مهر بالغ بر 8 هزار و 478 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با این میزان اعتبار بیش از 40 هزار واحد مسکن مهر و بافت فرسوده و بهسازی مساکن روستایی انجام شده که در این زمینه پرداختی‌ها انجام شده است.
این مسئول تعداد پرونده‌های عقد قرارداد شده در بانک را با ارزش تسهیلاتی 7 هزار و 400 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: این روند با قوت و قدرت ادامه دارد.
قرصی به تلاش‌های چشمگیر، گسترده و وسیع در حوزه ساخت و ساز مسکن اشاره و خاطرنشان کرد: تحول بزرگی را در مسکن مهر استان از طریق پرداخت تسهیلات ساخت مسکن شاهد هستیم که زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان را فراهم کرده است.
وی مسکن را یکی از نیازهای اصلی مردم و بانک مسکن را به عنوان تنها بانک تخصصی در بخش مسکن و همگام با سیاست‌های دولت اعلام کرد و افزود: به منظور کاهش قیمت زمین و مسکن و با هدف کک به افراد کم‌درآمد جامعه در ایجاد سرپناه تسهیلات مسکن را در قالب مشارکت مدنی و با توجه به شرایط و ضوابط و متقاضیان اعطا می‌کنیم.
مدیرعامل بانک مسکن استان اردبیل گفت:‌ رسالت ما در بانک مسکن کمک به خانه‌دار شدن مردم به ویژه اقشار کم درآمد است و طرح مسکن مهر راهی است تا در تحقق این هدف تلاش کنیم.
قرصی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در اجرای طرح مسکن مهر در سطح استان از چهار سال پیش بانک مسکن شعب استان اردبیل با 21 شعبه و 155 پرسنل توانسته این طرح را به خوبی و بدون هیچ مشکلی به پیش ببرد.
وی پرداخت تسهیلات مسکن مهر با این حجم عظیم را از افتخارات بانک مسکن اعلام کرد و گفت: این امر مهم محقق نمی‌شد مگر با عزم، اراده و همت دسته‌جمعی و تلاش روزافزونی که در این زمینه شاهد و ناظر هستیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول