اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ارائه راهکارهای لازم صورت می‌پذیرد؛

ثبت‌نام اولیه مسکن مهر اصفهان در دفاتر مشاوران املاک

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان گفت: بعد از رفع ایرادات و ارائه راهکارهای لازم اتحادیه مشاوران املاک در اصفهان می‌توانند در زمینه پذیرش نخستین متقاضیان مسکن مهر اقدام کنند.

ثبت‌نام اولیه مسکن مهر اصفهان در دفاتر مشاوران املاک
رسول جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نقش مشاوران املاک در زمینه مسکن مهر بیان داشت: شهر جدید پرند برای نخستین بار از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی تهران در زمینه واگذاری واحدهای مسکن مهر تفاهم نامه‌ای بین شرکت عمران پرند و اتحادیه صنف مشاوران املاک کشور به امضا رسانیده است.
وی ادامه داد: این طرح از یکم دی ‌ماه فقط در تهران اجرا می‌شود. اتحادیه مشاوران املاک متولی پذیرش متقاضیان واحدهای مسکن مهر هستند.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار این رسانه مبنی بر اینکه در استان اصفهان نیز این کار عملیاتی می‌شود، اظهار داشت: با ثبت‌نام نخستین در دفاتر مشاوران املاک در زمینه شهرک پرند و بعد از اینکه تمام ایرادات و اشکالات این طرح برطرف شد و کم و کاستی‌های برطرف و راهکارهای جدیدی ارائه شد، اتحادیه مشاوران املاک در اصفهان و در بقیه نقاط نیز می‌توانند در زمینه پذیرش نخستین متقاضیان مسکن مهر اقدام کنند.
جهانگیری با اشاره به دلیل اجرای این طرح توسط مشاوران املاک تصریح کرد: این کار به دلیل راحتی مردم و دسترسی آسان در زمینه رسیدن به واحدهای مورد نیاز و علاقه خود انجام می‌شود.
وی افزود: مردم با مراجعه به دفاتر مشاوران املاک و پرداخت حق‌الزحمه، مشخصات و نحوه پذیرش و ثبت‌نام را انجام داده و نتیجه این نام نویسی‌ها به کارگروه‌هایی که مسئول هستند فرستاده می‌شود.
رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان اضافه کرد: بعد از اینکه این متقاضیان پذیرش شدند، مراحل بعدی را انجام می‌دهند اما اگر موفق به پذیرش نشدند مبلغ پرداختی برای حق‌الزحمه به آنها عودت داده می‌شود.
وی گفت: متقاضیان باید در تمام دفاتر مشاوران املاک که دارای پروانه کسب برای ثبت‌نام نخستین مسکن مهر مراجعه کنند.
جهانگیری با اشاره به پرداخت هزینه‌‌های خرید مسکن مهر بیان داشت: قیمت‌های پرداخت شده همان قیمت‌های قبلی است و تغییری ایجاد نشده اما نسبت به مکان آن واحدها و شرکت‌های متولی قیمت‌ها پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: تسهیلات وام 25 میلیون تومانی نیز برای تمام این واحدها پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول