اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد:

ساخت 100 هزار مسکن مهر در گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: 100 هزار مسکن مهر گیلان در دست ساخت است.

ساخت 100 هزار مسکن مهر در گیلان
مهدی سعادتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت میزان پیشرفت فیزیکی ساخت 100 هزار مسکن مهر گیلان را بالغ بر 50 درصد عنوان کرد.
وی اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه بزرگ مسکن مهر یک‌هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات نیاز داشتیم که بیش از 900 میلیارد تومان سهم دولت بوده و پرداخت شده است.
استاندار گیلان با بیان اینکه شناسنامه‌دار کردن پروژه‌های مسکن مهر انجام شده است، تصریح کرد: به تمام زیرساخت‌های بخش‌های آب، برق، گاز، مخابرات و... در مجموعه مسکن مهر توجه می‌شود.
این مسئول درباره وضعیت آسفالت مسکن مهر رشت بیان داشت: مقرر شده که در مدت 45 روز آینده شهرداری رشت و شورا نسبت به آسفالت سایت مسکن مهر اقدام کند.
سعادتی ساخت سه مسجد، سه مدرسه، دو جایگاه سی‌ان‌جی و... را از جمله امکانات در دست ساخت مسکن مهر رشت عنوان کرد و افزود: در سایت مرکز مسکن مهر رشت تعداد یک ‌هزار و 200 واحد آماده واگذاری است.
وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های این تعداد مسکن آماده است، خاطرنشان کرد: در انزلی 300 واحد و صومعه‌سرا نیز 350 واحد مسکن مهر آماده واگذاری است.
استاندار گیلان افتتاح این تعداد واحد مسکن مهر را با حضور رئیس جمهوری عنوان کرد و ابراز داشت: پروژه بزرگ مسکن مهر کار بزرگ دولت احمدی‌نژاد و موجب غرور اسلامی ماست.
این مسئول با تصریح بر اینکه تعاونی‌ها و شرکت‌های ذی‌ربط در این راستا نقش مهمی داشته‌اند، متذکر شد: مسکن مهر شهر دوم ماست و باید تمام مسئولان در این راستا تلاش مضاعف داشته باشند.
سعادتی انجام کار دقیق و خوب و با نظارت بالا را از موارد مورد تاکید در بحث مسکن مهر ذکر کرد و ادامه داد: مسکن مهر رشت به سیستم این شهر متصل می‌شود.
وی با تصریح بر اینکه بحث زیرساخت‌های مسکن مهر در شهرستان‌های دیگر استان به افق روشنی می‌رسد، افزود: پرونده مسکن مهر کشور از جمله در گیلان در سال 91 بسته می‌شود.
مقام ارشد گیلان به وضعیت فاضلاب مسکن مهر اشاره کرد و افزود: طرح جامع فاضلاب مسکن مهر رشت با حساسیت خاص پیگیری می‌شود.
استاندار گیلان ایجاد 64 واحد تجاری، دو نانوایی، پنج گروه پزشکی، یک مرکز ویژه دیابتی و... را از دیگر امکانات در دست اجرای مسکن مهر رشت برشمرد.
سعادتی ارزش کار مسکن مهر را بالا دانست و یادآور شد: خبرگزاری‌ها و دیگر رسانه‌ها باید شیرینی این خدمت و کار ارزشمند دولت را به آگاهی مردم برسانند.
وی با تاکید بر اینکه بحث مسکن مهر با حساسیت زیادی در استان دنبال می‌شود، اذعان داشت: غفلت در این زمینه پذیرفتنی نیست و همه باید تلاش خود را چندین برابر افزایش دهند تا هر چه سریع‌تر مسکن مهر به اتمام برسد و تحویل متقاضیان داده شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول