اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن استان اردبیل خبر داد:

افزایش مسکن مهر استان اردبیل به 32 هزار و 800 واحد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل از افزایش واحدهای مسکن مهر استان اردبیل به 32 هزار و 800 واحد مسکونی در سال جاری خبر داد.

افزایش مسکن مهر استان اردبیل به 32 هزار و 800 واحد
شهرام باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در مرحله افتتاح همزمان با سفر سوم هیئت دولت به استان اردبیل یک هزار و 136 واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده و امروز نیز با حضور رئیس جمهور 5 هزار و 900 واحد مسکونی مسکن مهر اعم از پروژه‌های 99 ساله، اجاره‌داری، پنج ساله، خود مالکین و بافت فرسوده به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل اجرای پروژه‌های مسکن مهر در استان را مثمر ثمر اعلام کرد و افزود: اجرای این طرح توانسته است چرخه اقتصاد مسکن و اشتغال را در استان به حرکت در آورد با رونق بسیار مناسب ساخت و ساز مسکن توانسته است گام موثری در تثبیت قیمت مسکن در استان بردارد به طوری که می‌توان گفت در سال‌های اخیر هیچ افزایشی در قیمت بازار استان نبوده است.
باباخانی ساخت مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر را یادآور شد و ابراز داشت: با توجه به اینکه همه ساله به تناسب نیاز و ظرفیت هر استان برنامه‌های توسعه ابلاغ می‌شود در استان اردبیل نیز با راه‌اندازی سامانه ویژه و ایجاد واحدی برای رسیدگی به این مقوله نسبت به ثبت نام و ساماندهی متقاضیان مسکن مهر اقدام کرده‌ایم.
این مسئول ادامه داد: کلیه متقاضیان مسکن مهر با مراجعه به اداره کل امکان ثبت نام در طرح مسکن مهر را دارد و در حال حاضر نیز از متقاضیان ثبت نام به عمل می‌آید.
وی یادآور شد: در سال جاری 26 هزار واحد مسکونی در برنامه استان اردبیل اعلام شده بود که به لحاظ استقبال متقاضیان و عملکرد مناسب این اداره کل این تعداد تا کنون به 32 هزار و 800 واحد مسکونی رسیده.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این رقم به بیش از 34 هزار واحد برسد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول