اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کرمان:

دشمن برای تخریب نقاط قوت سرمایه‌گذاری می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: دشمن برای تخریب نقاط قوت ملت ایران سرمایه‌گذاری می‌کند.

دشمن برای تخریب نقاط قوت سرمایه‌گذاری می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، حجت‌الاسلام علی ایمانی‌تبار در همایش حجاب و عفاف اظهار داشت: حساسیت دشمن به نماد برتر عفاف و حجاب یعنی چادر و سایر نهادها اهمیت این موضوع را می‌رساند که دشمن برای تخریب نقاط قوت ما سرمایه‌گذاری می‌کند.
وی بیان کرد: ترویج هوس‌رانی و بی‌عفتی می‌تواند سرنوشت زندگی و حتی انقلاب ما را تغییر دهد، البته آنها گام به گام عمل کرده، یک روز برداشت چادر را و سپس کوتاه و چسبان شدن تدریجی لباس‌ها را ترویج می‌کنند.
ایمانی‌تبار افزود: دلیل مهم بودن موضوع این است که در وهله اول خداوند تمام جزئیات را بیان کرده و مرحله دوم دشمن برای از بین بردن این فرهنگ تمام همت خود را به کار گرفته است.
احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان به منظور بررسی مسائل و مشکلات و همچنین ابلاغ سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی، جلسه‌ای با حضور بخشداران و دهیاران در محل مدیریت این مجموعه برگزار کرد.
وی در مورد برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی طی سال‌های اخیر به ویژه بعد از اجرای قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها مطالبی عنوان و در مورد بسترهای حمایتی دیده شده، اهمیت آبیاری تحت فشار و تسهیلات مربوطه، لزوم ثبت‌نام کشاورزان در سایت اینترنتی شناسنامه و همچنین تأکید بر نظر دهیاران در مورد حفظ کاربری اراضی و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز توضیحات لازم را ارائه کرد.
در این نشست دهیاران و بخشداران سیرجان مسائل و مشکلات روستا و بخش‌های مربوطه را در بخش کشاورزی مطرح کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول