اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد سنندج؛

خدشه‌دار کردن وحدت حوزه و دانشگاه راهبردی‌ترین سلاح دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با تأکید بر نشر هرچه بیشتر آموزه‌های دینی و فرهنگی در فضاهای دانشگاهی استان، گفت: خدشه‌دار کردن وحدت حوزه و دانشگاه راهبردی‌ترین سلاح دشمنان است.

خدشه‌دار کردن وحدت حوزه و دانشگاه راهبردی‌ترین سلاح دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس ازسنندج، حجت‌الاسلام محرم‌علی شیرمحمدی یکشنبه شب در نشست اساتید، کارکنان و دانشجویان حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های کردستان با نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی با ترفندها و نقشه‌های جدید به مقابله با جوانان ایران اسلامی و ایده‌ها و تفکرات نوین آنان برخواسته‌اند.
وی افزود: در این مسیر نیز اهداف خویش را در قالب سیاه‌نمایی‌هایی از وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور، القای یأس و ناامیدی نسبت به آینده جامعه اسلامی، بیگانه کردن جوانان با آموزه‌های دینی و حمله مستقیم به مبانی متقن دین اسلام از جمله قرآن، سنت، ولایت فقیه و آموزه‌ها و احکام شرعی دین اسلام پیگیری می‌کنند.
شیرمحمدی تصریح کرد: جلوگیری از وحدت بین حوزه و دانشگاه همواره به عنوان یکی از نقشه‌های راهبردی دشمنان نظام اسلامی ایران به شمار آمده است وباید در این برهه زمانی با تمام توان در برابر هجمه‌های گسترده تبلیغاتی و رسانه‌ای غرب که برای خدشه‌دار کردن پیوند حوزه و دانشگاه سازماندهی شده‌اند، ایستادگی نماییم.
وی خاطرنشان کرد: شهید مفتح با روشنگری‌های دینی خویش در فضای دانشگاه‌ها مبارزه ای جدی را با تفکرات سکولاریستی و جداکردن دین از سیاسیت آغاز کردند و در طول عمر با برکت خویش در کنار علما و روحانیون برجسته‌ای همچون شهید مطهری، خدمات قابل توجهی را برای آشنایی جوانان دانشجو با مبانی دینی و آموزه‌های اسلامی ارائه کردند.
مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز در این نشست از پیروی منویات گهربار مقام معظم رهبری به عنوان الگویی بصیرت‌بخش در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان یاد کرد و بر ضرورت توجه حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی به این منویات گهربار تأکید کرد.
سیدصادق زمانی اظهار داشت: در کنار تربیت علمی و آموزشی باید تربیت دینی و معرفتی نیز انجام گیرد و این مهم جز با احساس مسئولیت اساتید و مسئولان حوزه و دانشگاه میسر نخواهد شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول