اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد:

بهره‌مندی از توان حوزه و دانشگاه در برابر توطئه‌های دشمن

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: بهره‌مندی از توان حوزه و دانشگاه عامل مؤثری در برابر توطئه‌های هدفمند دشمنان به شمار می‌آید.

بهره‌مندی از توان حوزه و دانشگاه در برابر توطئه‌های دشمن
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی یکشنبه شب در دیدار با اساتید و دانشجویان حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های استان در سنندج، اظهار داشت: شهید مفتح و دیگر علمای برجسته دینی کشور در دوران طاغوت با روشنگری‌ها و تلاش‌های همه جانبه خویش با تفکرات الحادی مقابله کرده و با شناخت و تحلیل‌های درست از فضای دانشگاه‌ها توانستند فلسفه اسلامی و آموزه‌های دین مبین اسلام را در دانشگاه‌ها زنده کنند.
نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان به جنگ نرم و توطئه‌‌های دشمنان برای براندازی اسلام و ترویج فرهنگ غربی در بین جوانان جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: راه مقابله با جنگ نرم دشمن تحکیم وحدت بین حوزه و دانشگاه و بهره‌مندی از توانمندی‌های این دو نهاد است.
شاهرودی تصریح کرد: نامگذاری سالروز شهادت آیت‌الله مفتح به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه به حق شایسته بوده و زمینه‌ای برای معرفی خدمات این استاد فرزانه در راستای نزدیک‌کردن دانشگاه‌ها و مراکز تولید فکر و اندیشه کشور با حوزه‌های علمیه و مراکز دینی و اعتقادی به شمار می‌آید.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: وحدت و تعامل هرچه بیشتر این دو نهاد علمی موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان بوده و همه نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی خواهد کرد چرا که آنان با بهره‌مندی از هر ابزاری برای ایجاد تفرقه بین حوزه و دانشگاه تلاش می‌کنند.
وی افزود: همه نیازهای فردی و اجتماعی انسان‌ها در آموزه‌های متقن دین اسلام مدنظر قرارگرفته و بدون در نظر گرفتن دین هیچ‌گاه زندگی شکوفا نخواهیم داشت.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: کارآمدی علوم مختلف بدون در نظر گرفتن نقش دین و آموزه‌های الهی میسر نخواهد بود و هم اکنون جهان غرب پس از صدها سال غفلت و به بن بست رسیدن به این مهم پی برده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول