اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

دشمن شناسی مورد توجه دانشگاهیان باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: به منظور دفع توطئه دشمنان در جنگ نرم، دشمن شناسی مورد توجه دانشگاهیان قرار گیرد.

دشمن شناسی مورد توجه دانشگاهیان باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام نقی باقری در جمع دانشجویان شاهین‌دژ با تشریح اهداف دشمن در جنگ نرم، اظهار داشت: دشمنان در تلاش برای تاثیرگذاری بر افکار و عقاید جوانان به ویژه قشر دانشجو هستند.
وی به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود: مقام و جایگاه روحانیان و دانشجویان در جامعه و بین مردم بسیار بی‌بدیل و تاثیرگذار است به طوری که امروز باید از این ظرفیت بسیار ارزنده فرهنگی استفاده کرد.
این مسئول تصریح کرد: جایگاه روحانیون جدای از جایگاه دانشگاهیان نیست و باید شاهد تعامل هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه باشیم.
باقری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از چندین قرن حکومت استبداد و طاغوت جان دوباره‌ای به جامعه جهانی بخشید که این امر سبب تسریع در حرکت‌های انقلابی و استقلال طلبانه ملت‌های دربند شد.
وی گفت: عصر کنونی، عصر دشمن‌شناسی و بصیرت است و با توجه به توطئه‌های دشمن در عرصه جنگ نرم و تلاش‌هایی که در این زمینه انجام می‌دهد، باید فرزندان کشور را به گونه‌ای پرورش داد که بتوانند دشمنان نظام را به راحتی شناسایی و با آنان مقابله کنند.
این مسئول ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی پس از آنکه نتوانستند در جنگ سرد بر این کشور غلبه کنند، متوسل به ابزارهای جنگ نرم شده‌اند که ایران هراسی و اسلام هراسی یکی از بزرگ‌ترین مصداق‌های آن است.
باقری اظهار داشت: دشمنان امروز برای نشانه گرفتن باورهای دینی جوانان ما هزینه‌های سنگینی پرداخت می‌کنند و به کمک دست‌نشانده‌های داخلی خود و با طراحی برنامه‌های مختلف، سعی در اغفال جوانان دارند.
وی ارتقای بصیرت و آگاهی افراد را از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و افزود: باید مردم جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به ارزش‌های اسلامی و ایدئولوژی اسلامی کشور آگاهی کامل داشته تا بتوانند بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمن را تشخیص داده و آن‌ها را خنثی کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول