اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

بزرگ‌ترین کار دشمن در داخل کشور جاسوس‎پروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان گفت: امروز بزرگ‌ترین کار دشمن در داخل کشور و منطقه جاسوس‎پروری است.

بزرگ‌ترین کار دشمن در داخل کشور جاسوس‎پروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جعفر گرزین عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار‎ داشت: هر چه زمان پیش می‎رود کشور ما با پیچیدگی‎ها و مسائل تازه‎تری مواجه می‎شود به‎ طوری که در سال‎ جاری اوج نقطه شرایط سخت دشمن، در ایجاد تنگناها برای انقلاب اسلامی گذاشته شد.
وی تصریح کرد: شدت حملات و تبلیغات دشمن در رسانه‎های بین‎المللی از یک‎سو و پیمان‎ها و قراردادهای مختلف اقتصادی برای شکستن و به بن‎بست کشاندن انقلاب اسلامی از سویی دیگر از عواملی است که در طول 32 سال سابقه نداشته است.

*در انتخابات نباید غافل شد تا دوستان انقلاب و خواص غافلگیر شوند

فرماندار گرگان یادآور شد: پیچیدگی جاسوسی به گونه‎ای است که تمام قدرت‎ها در توازن منافع خود چنین برخوردی از خود نشان می‎دهند و در عین صمیمی‎ترین روابطی که بین کشورها برقرار می‎شود در سایه تفاهم و مراوده با یکدیگر سعی می‎کنند به عنوان دیپلمات یا کارشناس حتما آموزش جاسوسی را در دستور کار خود قرار دهند.
گرزین با بیان اینکه در انتخابات سال 1388 مسئله جاسوسی، تبلیغات و برنامه‎ریزی حساب شده دشمن، کشور ما را غافلگیر کرد، اظهار داشت: القاء یک تفکر و شرایط خاص به‎واسطه عناصر جاسوسی صورت گرفت و بعد کار به جایی رسید که در 29 خرداد همان سال مقام معظم رهبری در نماز جمعه فصل‌الخطاب را اعلام می‎کند اما باز کار به اتمام نمی‎رسد و در روز عاشورای سال 1388 یک عده شراب‎خور، شرور، شیاد، توابین، توده‎ای‎ها، خانواده‎های اعدامی و کسانی‎که زخم‎خورده انقلاب بودند با ضدانقلاب همراه شده و تعدادی از خانواده‎های ایثارگر را به دنبال خود کشاندند و با هجوم به عاشورای حسینی، عاشورا را به آشوب تبدیل کردند لذا این بار نباید غافل شد تا دوستان انقلاب، شاخصان و خواص ما غافلگیر شوند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص 9 دی عنوان کرد: حضور عظیم و خروشان مردم در 9 دی 1388 تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلابی مردم بود و روز 9 دی حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، مشابه حرکت بزرگ ملت ایران در روزهای اول انقلاب بود.

*در انتخابات نباید مسئله چالشی داشته باشیم

فرماندار گرگان ادامه داد: هر جایی که مردم با شجاعت، بصیرت و متناسب با ایمان خود وارد میدان شدند تمام مشکلات و بزرگترین موانع در مقابل اراده ملت از بین می‎رود لذا فتنه 1388 صرفا منحصر به حضور عده‎ای افراد در خیابان‎ها نبود بلکه ناشی از یک بیماری که با اقدام سیاسی و امنیتی قابل رفع شدن نبود و رفع فتنه به یک حضور عظیم نیاز داشت که چنین هم شد.
گرزین خاطرنشان کرد: همان طور که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام راحل نیز فرمود محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است در قضایای 9 دی هم عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری خلق کرد.
وی با بیان اینکه در انتخابات نباید مسئله چالشی داشته باشیم، افزود: دشمن درصدد پیاده کردن چنین برنامه‎ای در کشور است و یکی از مسائلی که اکنون مطرح می‎کنند این است که در ستادهای نیروهای اصولگرا نفوذ و حتی از نیروهای اصولگرا در مقابل سیاست‎های نظام استفاده کنند و این موارد به کلیت نظام بر می‎گردد و مربوط به جناح خاصی نیست.

*از امانتداری و حفظ حرمت مردم در انتخابات مطمئن باشید

فرماندار گرگان با اشاره به سخنان استاندار گلستان در خصوص انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: ایشان ابراز داشتند اگر در 12 اسفند امسال، برادر شهید من که خیلی به آن ارادت دارم یکی از رقبای انتخاباتی باشد، با یک نفر که به لحاظ تفکر نسبت به آن نفرت دارم یک رای کمتر داشته باشد محال است که به نفع برادرم یک رای را تغییر دهم لذا همه در ارتباط با قانون‎گرایی، امانتداری و حفظ حرمت مردم مطمئن باشید.
وی گفت: حساسیت انتخابات مجلس شورای اسلامی به مراتب مهم تر از انتخابات ریاست جمهوری است.
گرزین افزود: در انتخابات مجلس عواملی چون قومیت، طایفه، همشهری بودن و همفکر بودن دخیل است اما در انتخابات ریاست جمهوری چنین نیست.
وی از حضور سردار حجازی جانشین ستاد فرماندهی نیروهای مسلح به عنوان سخنران 9 دی خبر داد و اظهار داشت: با تصمیم‎گیری شورای هماهنگی مراسم روز 9 دی ساعت سه تا پنج عصر در مسجد جامع شهرستان گرگان برگزار می‎شود. 
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول