اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان:

گوش شنوایی برای کمک به دوچرخه‌سواری در اصفهان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: استان اصفهان هنوز فاقد یک تیم دوچرخه‌سواری است و هرچه به مسئولان گفته‌ایم گوش شنوایی وجود ندارد.

گوش شنوایی برای کمک به دوچرخه‌سواری در اصفهان وجود ندارد
محمد رضا باجول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بزرگ‌ترین معضل رشته دوچرخه‌سواری استان اصفهان نداشتن یک تیم باشگاهی در این رشته است.
وی ادامه داد: استعداد‌های فوق‌العاده‌ای در رشته دوچرخه‌سواری در استان اصفهان داریم که متأسفانه هرز می‌روند و هرچه به مسئولان استان اصفهان گفته‌ایم گوش شنوایی وجود ندارد و حرف‌های ما نیز تکراری شده است.
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان بیان داشت: این هنر نیست که در هر کدام از رشته‌هایی مثل هندبال، والیبال یا فوتبال استان اصفهان دو تیم داشته باشد و بعد نیز بگوییم مقام آورده‌ایم چون قهرمانان این رشته‌ها از شهرهای دیگر به این استان آمده‌اند ولی قهرمانان رشته دوچرخه‌سواری همگی بومی خود استان اصفهان هستند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر باشگاه ذوب‌آهن با مشکلات مالی مواجه است ولی در سال‌های قبل نیز که مشکلات مالی نداشتند به رشته دوچرخه‌سواری توجهی نمی‌شد.
باجول در ادامه صحبت‌های خود به معضلات رشته دوچرخه‌سواری برای بانوان اشاره کرد و افزود: در بخش بانوان نیز با مشکلات بسیاری مواجه هستیم و بانوان دوچرخه‌سوار ما را توقیف می‌کنند و به اماکن می‌برند و از دادستان گرفته تا پلیس امنیت اخلاقی و امام جمعه همه به فعالیت ما ایراد می‌گیرند و هیچ کس اقدامی برای این بانوان دوچرخه‌سوار انجام نمی‌دهد.
وی افزود: در بسیاری از رشته‌های دوچرخه‌سواری در سطح کشور تیم داریم که استان اصفهان در هیچ‌کدام از این رشته‌ها صاحب تیم نیست.
رئیس هیئت دوچرخه سواری استان اصفهان ادامه داد: دوست داریم به جوانان شهر خودمان خدمت کنیم و در صورت حمایت از جوانان خود باز هم امثال حسین ناطقی به جامعه ورزش کشور معرفی می‌شوند.
وی در پایان به افتخار آفرینی قهرمانان دوچرخه‌سواری استان اصفهان در رقابت‌های وردکاپ آسیایی اشاره کرد و افزود: خانم‌ها عادله نوری و بهنوش برزگر و از آقایان حامد جنت و علی ریاحی از اصفهان حضور دارند که خانم نوری و آقای ریاحی به ترتیب صاحب گردن آویز برنز و نقره شده‌اند.
انتهای پیام/خ۲۰            
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول