اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول راهنمایی و رانندگی بشرویه:

بشرویه نیازمند احداث گذرگاه عابر پیاده است

خبرگزاری فارس: مسئول راهنمایی و رانندگی بشرویه با اشاره به افزایش تصادفات گفت: بشرویه نیازمند احداث گذرگاه عابر پیاده است.

بشرویه نیازمند احداث گذرگاه عابر پیاده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا طلوعی ظهر امروز در نشست تخصصی اعضای شورای ترافیک شهرستان بشرویه با اشاره به افزایش درصد تصادفات در شهر بشرویه اظهار داشت: این تصادفات به دلیل برخی از مشکلات ترافیکی از جمله کمی عرض معابر، عدم احداث گذرگاه عابر پیاده و کمبود فضاهای پارکینگ برای وسایل نقلیه است.
وی گفت: برابر ابلاغ قانون جدید راهنمایی و رانندگی ادارات متولی  که در روان‌سازی ترافیک و امور حمل و نقل در صورت کوتاهی، در اجرای مصوبات شورای ترافیک مقصر شناخته می‌شوند بنابراین لازم است بهسازی تقاطع بلوار جهاد، امام حسین(ع)، شهرک آزادگان و سایت‌های مسکن مهر، مسدود کردن راه‌های فرعی به کمربندی مصوب و نسبت به اجرای آن هرچه سریع‌تر اقدام شود.
رضا مشهوری، سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان بشرویه نیز طی گزارشی گفت: عملیات بهسازی نقطه حادثه‌خیز سه‌راهی رقه، بشرویه به  کمربندی به میزان 60 درصد پیشرفت کاری دارد و با توجه به تمدید قرارداد پیمانکار پیش‌بینی می‌شود تا نیمه دوم اسفندماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
شهردار بشرویه نیز از آماده‌سازی فضای پارکینگ این شهر با ظرفیت 400 وسیله نقلیه سواری شخصی خبر داد.
حسن سلیمی گفت: این پارکینگ در فضایی در محدوده بازار مرکزی شهر در حال آماده‌سازی است و پیش‌بینی می شود تا پایان دی‌ماه برای استفاده شهروندان به صورت رسمی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: برای ساخت گذرگاه برجسته عابر پیاده با وجود اینکه از سال 88 تاکنون اعتباری در این مورد به شهرداری اختصاص داده نشده اما در صورت اولویت‌بندی توسط اعضای شورای ترافیک آمادگی داریم تا نسبت به احداث پنج دستگاه گذرگاه در معابر شهری تا پایان سال اقدام کنیم.
فرماندار بشرویه نیز گفت: سازمان‌ها و ادارات متولی امور حمل و نقل درون شهری و برون شهری سهم اعتبارات خود را از محل اعتبارات استانی پیگیری کنند.
غلامرضا پورسلطانی با توجه به تاثیر برخی حوادث جاده‌ای در ایجاد بحران در منطقه افزود: با  تصویب کمیته برنامه‌ریزی استان مبلغ 240 میلیون تومان برای حفظ حریم رودخانه‌ها، بازسازی و پل‌بندی معابر ورودی شهر بشرویه، کمک به احداث پایگاه امدادی درون شهری هلال‌احمر و همچنین تجهیز سوله مدیریت بحران اختصاص یافته که شایسته است مسئولان دستگاه‌ها نسبت به هزینه‌کردن این مبلغ تلاش جدی تری داشته باشند.
وی همچنین ضمن درخواست از مدیر کل راه و ترابری خراسان جنوبی برای حضور هرچه بیشتر در شهرستان و بررسی نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای از جمله تقاطع سه‌راهی بشرویه، رقه و کمربندی و سه‌راهی بشرویه فردوس به ارسک خواستار تسریع در حل مشکلات این نقاط شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول