اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهور رفسنجان خبر داد:

راکبان موتورسیکلت آمار بالای تلفات رانندگی در رفسنجان

خبرگزاری فارس: مدیر راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان گفت: عمده آمار فوتی تصادفات رانندگی در سطح شهر رفسنجان موتورسیکلت‌ها هستند.

راکبان موتورسیکلت آمار بالای تلفات رانندگی در رفسنجان
علی‌اکبر نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به تصمیمات شورای کارگروه ترافیک شهرستان رفسنجان اظهار داشت: عمده آمار فوتی تصادفات در سطح شهر رفسنجان موتورسیکلت‌ها هستند.
وی تصریح کرد: تصمیماتی که در این شورا گرفته می‌شود در زمینه ترافیک عام است، نصب چراغ، تابلو و خط‌کشی تقاطع‌ها به منظور تسریع در کارها انجام می‌شود.
نصیری بیان کرد: اعضای اصلی شورای ترافیک شهرداری و راهنمایی و رانندگی هستند که همیاری خوبی با هم دارند و برای کنترل ترافیک و پیشگیری از خسارت کارهای لازم را انجام می‌دهند.
وی گفت: راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک و جلوگیری از خسارت‌ها برنامه‌های خوبی دارند و شهرداری هم به سمت آن برنامه رویکرد دارد و این بسیار دلگرم کننده است که بتوانیم با انجام کارهای تخصصی شهر را به سمت فرهنگ عمومی پیش ببریم.
مدیر راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه چند برابر شدن مبالغ جریمه‌ها و اجرای آن از اول دی ‌ماه انجام می‌شود، بیان داشت: این مهم باید بیشتر موجب بازدارندگی از ارتکاب جرایم شود و رانندگان بیش از پیش قوانین را رعایت کنند.
نصیری عمده تصادفات منجر به فوت در سطح شهر را از سوی بی‌احتیاطی و توجه نکردن موتورسیکلت سواران دانست و اذعان کرد: خانواده‌ها نقش مهمی در این راستا دارند.
وی عنوان کرد: خانواده‌ها نباید به راحتی موتورسیکلت در اختیار فرزندان خود قرار دهند، چون بیشتر موتورسیکلت سواران دانش‌آموزان هستند که حتی گواهینامه هم ندارند و قوانین را هم رعایت نمی‌کنند.
مدیر راهنمایی و رانندگی رفسنجان از نصب دو دوربین سرعت‌سنج در آینده‌ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی این دوربین‌ها تا اواسط بهمن ماه امسال نصب می‌شوند و کنترل بلوارهای اصلی و خیابان‌های حاشیه شهر را انجام می‌دهند.
وی بیان کرد: هفت دوربین در هفت نقطه از شهر با قدرت بزرگ‌نمایی بالایی که دارند، قابلیت پوشش دادن مسیرهای طولانی را دارند و تمام تخلفات را ضبط می‌کنند.
وی بر بستن کمربند ایمنی از سوی رانندگان تاکید و اذعان کرد: کنترل کمربند ایمنی در سطح شهر در دستور کار قرار دارد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول