اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه قم:

چراغ قرمز قانون به روی متخلفان رانندگی روشن شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه قم با اشاره به اعمال شدید قانون در روزهای آینده به روی متخلفان رانندگی، گفت: چراغ قرمز قانون به روی متخلفان رانندگی روشن می‌شود.

چراغ قرمز قانون به روی متخلفان رانندگی روشن شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد ‌نوری در مراسم تجلیل از خادمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم که در سالن سینما وتوس قم برگزار شد، اظهار کرد: قوانین شدیدی برای جلوگیری از تخلفات رانندگی از سوی راهنمایی و رانندگی همزمان با سراسر کشور در محورهای مواصلاتی قم اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به آغاز زمان اجرای قوانین جدید از ابتدای دی‌ماه افزود: با اجرای قانون جدید که از نظر قانونگذاران بیشتر بازدارندگی آن مطرح است شاهد روان شدن ترافیک و‌ کاهش تصادفات در سطح شهر شده و این مهم باید از سوی متولیان و دوستداران حمل و نقل به مردم اطلاع رسانی شود.
رئیس پلیس راه قم تصریح کرد: در این قانون جریمه بسیاری از تخلفات چند برابر افزایش یافته که از آن جمله می‌توان به جریمه 100هزار تومانی برای متخلفینی که با سرعت غیر مجاز رانندگی می‌کنند و جریمه 50 هزار تومانی توقف غیرمجاز اشاره کرد.
وی با بیان اینکه زیر مجموعه‌های سازمان حمل و نقل شهرداری قم باید با قانونگذاران و مجریان قانون همکاری کنند، گفت: با اطلاع رسانی دقیق می‌توانیم این قانون را به خوبی اجرا کنیم.
نوری با ابراز امیدواری از نتیجه مثبت اجرای این قانون گفت: با همکاری و اطلاع رسانی دقیق در اجرای این قانون، شاهد اثرات مثبت آن خواهیم بود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول