اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی مازندران:

فعالیت کتابخانه آزادگان ساری 24 ساعته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی مازندران از شبانه‌روزی شدن فعالیت کتابخانه آزادگان ساری تا قبل از پایان سال خبر داد.

فعالیت کتابخانه آزادگان ساری 24 ساعته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد اسماعیل امامزاده در جلسه نهاد کتابخانه‌های عمومی مازندران، اظهار داشت: در حال حاضر کتابخانه‌ها از ساعت هفت صبح تا 19 خدمات ارائه می‌کنند.
مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی مازندران با بیان اینکه برخی کتابخانه‌ها تا ساعت 21 به ارائه خدمات می‌پردازند، یادآور شد: در برخی زمان‌ها مانند کنکور، کتابخانه‌ها تا ساعت 23 در خدمت مراجعه کنندگان هستند.
وی با اشاره به اینکه قصد داریم برای نخستین بار کتابخانه شبانه‌روزی را در یک کتابخانه فعال کنیم، ادامه داد: با این امکان مراجعه کنندگان می‌توانند از خدمات کتابخانه در طول 24 ساعت استفاده کنند.
امامزاده با بیان اینکه به جز تهران، هیچ یک از استان‌ها دارای کتابخانه شبانه‌روزی نیستند، خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های استان هم اکنون در دو شیفت خدمات ارائه می‌دهند که قصد داریم شیفت سه و چهار را در تنها کتابخانه استاندارد استان، دائر کنیم.
این مسئول در ادامه بیان داشت: کتابخانه آزادگان ساری به این منظور انتخاب شده است.
 مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی مازندران متذکر شد: در بخش خواهران این کتابخانه آن دسته از خواهران بالای 17 سال در شیفت سه و چهار پذیرش می‌شوند.
استاندار مازندران در این نشست تاکید کرد که جلسه بعدی شورای اداری استان در کتابخانه آزادگان ساری برگزار شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول