اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

کتابخانه ویژه بانوان تاسیس شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران خواستار راه‌اندازی کتابخانه ویژه بانوان شد.

کتابخانه ویژه بانوان تاسیس شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اکبر طاهایی شب گذشته در جلسه نهاد کتابخانه‌های عمومی مازندران، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری، تیراژ کم کتاب در کشور است.
وی با اشاره به اینکه تعداد کتاب در کشور زیاد، اما تیراژ آن کم است، اضافه کرد: کتاب‌هایی داریم که مورد اقبال ویژه قرار می‌گیرند.
طاهایی با بیان اینکه من هم در این زمینه گلایه‌هایی دارم، ادامه داد: مازندران در سال حدود 60 هزار زائر خانه خدا دارد، اما کتاب جرعه‌های حج اثر علامه جوادی آملی به این میزان تیراژ نرسیده است.
این مسئول با اشاره به اینکه مازندران، بیشترین قضات را در قوه قضائیه در مقیاس کشوری دارد، تصریح کرد: کتاب آداب قضا علامه آملی هم می‌تواند مورد استفاده قضات باشد.
استاندار مازندران با بیان اینکه می‌توانیم کتابخانه ویژه بانوان در استان داشته باشیم، یادآور شد: باید میل و گرایش به کتاب و کتابخوانی را در استان تقویت کنیم.
وی با اشاره به اختصاص 100 میلیون تومان به کنگره این شهرآشوب ساروی، گفت: کنگره ابن شهرآشوب باید به خوبی برگزار شود و در شناساندن این شخصیت به نسل امروز تلاش کنیم.
 
* برنامه پنجم توسعه به کودک و نوجوان نپرداخته است
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران نیز ابراز داشت: در استان با صفر ریال اعتبار فرهنگی، کار فرهنگی می‌کنیم.
قاسم عزیززاده گرجی، تصریح کرد: با مشکل کار را پیش می‌بریم و نیازمند حمایت هستیم.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های بین‌المللی در حوزه کودک و نوجوان اذعان داشت: در ایران حتی در برنامه پنجم توسعه هم، بحث کودک و نوجوان نادیده گرفته شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول