اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز هندبال جوانان کشور؛

رودخانه طلایی قم برابر هیئت سمنان پیروز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم از پیروزی تیم دختران رودخانه طلایی قم برابر تیم جوانان هیئت هندبال سمنان در پیکارهای مقدماتی هندبال قهرمانی جوانان دختر کشور خبر داد.

رودخانه طلایی قم برابر هیئت سمنان پیروز شد
سید علیرضا طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: مسابقات هندبال رده سنی جوانان دختر کشور در گروه دوم مقدماتی با شرکت پنج تیم به میزبانی هیئت هندبال استان آذربایجان شرقی در جریان است که در دومین روز برگزاری آن تیم هندبال دختران رودخانه طلایی قم برابر هیئت سمنان به برتری دست یافتند.
وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها علاوه بر تیم هندبال رده سنی جوانان رودخانه طلایی قم که پیش از این نیز یک پیروزی در کارنامه دارد، تیم‌های هندبال دختران جوان گیلان، سمنان، قزوین و تهران نیز حضور دارند که برای کسب جواز صعود به مرحله دوم مقدماتی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
رئیس هیئت هندبال استان قم افزود: در نخستین روز پیکارهای هندبال قهرمانی رده سنی جوانان دختر کشور در تبریز که برای دومین مرتبه برگزار می‌شود، تیم هندبال دختران جوان رودخانه طلایی قم در نخستین گام برابر تیم هندبال دختران قزوین به میدان رفت و در پایان با نتیجه جالب توجه 28 بر 10 صاحب برتری شد.
وی افزود: دومین دوره مسابقات جوانان بانوان کشور در حالی در تبریز برگزار می‌شود که بر اساس برنامه ریزی فدراسیون هندبال، این رقابت‌ها با شرکت 10 تیم در تبریز برگزار می‌شود و تیم‌های مدعی در دو گروه پنج تیمی مسابقه می‌دهند.
طباطبایی اضافه کرد: در روز نخست این بازی‌ها که تیم هندبال رودخانه طلایی قم موفق به شکست 28 بر 10 قزوین شد و در روز دوم با حساب 23 بر 12 به تهران باخت اما در روز سوم دست به کار بزرگی زد و تیم دختران سمنان را با نتیجه 17 بر 11 مغلوب کرد.
رئیس هیئت هندبال استان قم ابراز داشت: در سایر دیدارها نیز تیم تهران در جدال با قزوین در مسابقه ای حساس برابر یکدیگر به میدان رفتند که بازی آنها 37 گل در بر داشت و در نهایت برتری 27 بر 10 به سود تیم تهران انجامید.
وی عنوان کرد: همچنین در مسابقه تیم‌های هیئت هندبال آذربایجان شرقی و مازندران 31 گل به ثمر رسید که طی آن این تبریزی‌ها بودند که موفق شدند حریف خود را با نتیجه 20 بر 11 از پیش رو برداشته و به دو امتیاز ارزشمند این دیدار برسند.
طباطبایی یاد آور شد: تیم هندبال دختران استان خراسان رضوی نیز یکی از تیم‌های پیروز روز دوم این دوره از بازی‌ها بود که موفق شد تیم هندبال دختران مرکزی را در دیداری که 41 گل به ثمر رسید، با نتیجه 26 بر 15 شکست مواجه کند، ضمن اینکه هندبالیست‌های مرکزی در دیگر دیدار خود این شکست را تلافی کرده و 22 بر 13 از سد تیم زنجان گذشتند.
وی با اشاره به نتایج دیدارهای روز سوم، افزود: تیم دختران هندبال گیلانی در سومین مسابقه خود در مسابقات هندبال دختران جوان کشور برابر تیم هندبال هیئت قزوین ضعیفترین تیم این رقابت‌ها به میدان رفته و با حساب 15 بر 20 صاحب برتری شدند.
رئیس هیئت هندبال استان قم بیان کرد: در سایر دیدارهای خراسان رضوی 18 بر 16 از سد آذربایجان شرقی گذشت و در ادامه 23 بر هفت مازندران را برد، ضمن اینکه تیم دختران قزوین در جدالی نزدیک 15 بر 16 به تیم سمنان باخت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول