اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پلیس مازندران:

طغیان رودخانه در نور حادثه آفرید

خبرگزاری فارس: معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت: آبگرفتگی و طغیان رودخانه در شهرستان نور حادثه آفرید.

طغیان رودخانه در نور حادثه آفرید
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از معاونت اجتماعی پلیس مازندران، ماموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان نور در پی کسب خبری مبنی بر طغیان و آبگرفتگی رودخانه و سقوط دو دستگاه خودرو به داخل آب با سرعت به محل حادثه عازم شدند.
ماموران پس از حضور در محل حادثه دریافتند دو دستگاه خودرو سمند و پراید در حین عبور از روی پل به علت طغیان رودخانه از مسیر منحرف و به داخل آب سقوط کردند.
بر اساس این گزارش، ماموران با همکاری گروه‌های امداد و نجات موفق شدند خودروها را از آب بیرون کشیده و جان راننده و سرنشینان خودرو را نجات دهند.
یکی از سرنشینان خودرو سمند به نام"حمید" اکبری 25 ساله اهل و ساکن نوشهر است که به داخل آب سقوط و مفقود شد که با تلاش عوامل آتش‌نشانی و هلال احمر جسد او کشف شده و به سردخانه منتقل شد. 
 
* سارقان طلافروشی با حضور به موقع پلیس ناکام ماندند
در خبر دیگر پلیس مازندران آمده است: ماموران کلانتری11 شهرستان چالوس در اجرای طرح پیشگیری از وقوع جرم و سرقت درحین گشت‌زنی و انجام ماموریت در سطح شهر متوجه به صدا درآمدن آژیر یک واحد صنفی در بازارچه طلا فروشی شدند.
به گزارش فارس، ماموران خود را به محل مورد نظر رسانده و در بررسی‌های اولیه دریافتند دو سارق با ورود به یک مغازه طلافروشی با زور و تهدید بیش از 300 گرم طلا را سرقت و قصد فرار داشتند.
ماموران در اقدامی سریع و غافلگیرانه هر دو متهم به نام‌های "مهدی ـ م" و "مهدی ـ ر" را شناسایی و دستگیر کرده و اموال مسروقه را از آنان کشف و ضبط کردند.
متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند. 

* سارق کیف قاپ در"ساری" گرفتار قانون شد
ماموران انتظامی کلانتری 12 شهرستان ساری در راستای مقابله با سارقان، شناسایی و دستگیری متهمان به شرارت و زورگیری، فردی به نام " نعمت " را در سطح شهر شناسایی و دستگیر کردند. ماموران پس از انتقال متهم به مقر انتظامی در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی دریافتند متهم معتاد به مواد مخدر بوده و در امر سرقت و کیف‌قاپی فعالیت دارد.
متهم در ادامه تحقیقات به سه فقره کیف قاپی با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف کرده و افزود: برای تهیه مواد مخدر اقدام به سرقت می‌کردند.
براساس نظریه کارشناسان مسائل اجتماعی ریشه اغلب جرائم در مواد مخدر است که این پرونده در دست بررسی قرار دارد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول