اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هندبال دختران جوان کشور؛

رودخانه طلایی قم از صعود به مرحله نهایی باز ماند

خبرگزاری فارس: تیم دختران هندبال رودخانه طلایی قم با قبول باخت در آخرین مسابقه خود از صعود به مرحله نهایی مسابقات هندبال دختران جوان کشور باز ماند.

رودخانه طلایی قم از صعود به مرحله نهایی باز ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آخرین روز از دیدارهای گروه دوم مقدماتی مسابقات هندبال دختران رده سنی جوانان کشور که به میزبانی هیئت هندبال استان آذربایجان شرقی برگزار شد، با شکست ناباورانه تیم دختران هندبال رودخانه طلایی قم برابر گیلان و حذف این تیم همراه بود.
مسابقات هندبال رده سنی جوانان دختر کشور مرحله مقدماتی با شرکت 10 تیم به میزبانی هیئت هندبال استان آذربایجان شرقی برگزار شد که در آخرین روز برگزاری آن تیم هندبال دختران رودخانه طلایی قم برابر هیئت گیلان تن به شکست داد تا بخت صعود به مرحله نهایی را از دست دهد.
در این رقابت‌ها علاوه بر تیم هندبال رده سنی جوانان رودخانه طلایی قم که پیش از این نیز یک پیروزی در کارنامه دارد، در یکی از دو گروه پنج تیمی این مرحله در تبریز تیم‌های هندبال دختران جوان گیلان، سمنان، قزوین و تهران نیز در کنار یکدیگر حضور داشتند که برای کسب جواز صعود به مرحله دوم مقدماتی با یکدیگر پیکار کردند.
دور مقدماتی پیکارهای هندبال قهرمانی رده سنی جوانان دختر کشور در تبریز که برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود و البته نخستین بار است که تیم هندبال دختران جوان قم در این مسابقات شرکت می‌کند، در حالی با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان رسید که تیم دختران استان قم نتوانست جواز صعود را به دست بیاورد.
دختران هندبالیست قمی بعد از اینکه در نخستین گام برابر تیم هندبال دختران قزوین به میدان رفته و در پایان با نتیجه جالب توجه 28 بر 10 صاحب برتری شدند، در گام دوم برابر تیم تهران تن به شکست دادند و در گام سوم نیز با حساب 17 بر 11 موفق به شکست تیم دختران سمنان شدند.
اما در روز پایانی این رقابت که تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی مشخص می‌شد، تیم هندبال دختران جوان قم در جدال با تیم هیئت گیلان در حالی که هر دو تیم برای کسب جواز صعود باید این دیدار با می‌بردند، باخت و نتوانست صعود کند.
در این دیدار که بسیار نزدیک و نفس گیر برگزار شد، دو تیم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند که حاصل آن عبور 29 گل از خط دروازه‌ها بود و در نهایت شکست 15 بر 14 تیم هندبال دختران رودخانه طلایی قم و حذف این تیم رقم خورد.
دومین دوره مسابقات جوانان بانوان کشور در حالی از سوی فدراسیون هندبال برنامه ریزی شد که بر اساس برنامه ریزی فدراسیون هندبال، این رقابت‌ها با شرکت 10 تیم در تبریز به انجام رسید و تیم‌های مدعی در دو گروه پنج تیمی به رقابت پرداختند.
در پایان بازی‌های مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله دوم راه یافتند و در جدال چهار تیم حاضر در مرحله پایانی دو تیم تهران و خراسان رضوی موفق به کسب صعود به مرحله نهایی شدند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول