اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد:

توسعه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد شتاب می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از توسعه کمی و کیفی این دانشگاه همزمان با سفر چهارم دولت خبر داد.

توسعه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد شتاب می‌گیرد
رضا یوسف‌وند امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در سفر چهارم ریاست ‌جمهوری و هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تیمی از سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور موارد مهمی برای توسعه این دانشگاه مورد موافقت قرار گرفت.
این مسئول امور دانشگاهی گفت: در دیدار تیم سازمان مرکزی و مسئولان استانی با نادری‌منش معاون وزیر علوم و علی‌خانی مشاور وزیر علوم و نمایندگان وزارت علوم و هیئت همراه قول مساعد و همکاری همه جانبه در راستای توسعه کمی و کیفی دانشگاه پیام نور مورد تأکید قرار گرفت و قرار شد با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان، مجوز رشته‌های کارشناسی ارشد به دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج داده شود.
یوسف‌وند تصریح کرد: در جلسه دیدار منتخبین استان با ریاست جمهوری و هیئت همراه از رئیس جمهور درخواست همکاری همه جانبه سازمان‌ها با دانشگاه پیام‌نور شد که رئیس جمهور در سخنانش قول مساعدت و همکاری لازم و همه جانبه سازمان‌ها و نهادها را با دانشگاه پیام نور داد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بازدید از پروژه‌های عمرانی مرکز یاسوج، گچساران و واحدهای سی‌سخت و باشت توسط تیم سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور قول مساعدت لازم جهت اختصاص بودجه لازم بر تکمیل پروژه‌های عمرانی و احداث پروژه‌های جدید در استان را داشتند.
یوسف‌وند اذعان داشت: در این سفر مسئولان امر مجوز تشکیل پنج رشته کارشناسی ارشد در مرکز یاسوج در رشته‌های جدید با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان در مقطع کارشناسی ارشد را دادند.
وی گفت: دیدار اعضا هیئت علمی دانشگاه با معاون وزیر علوم در دانشگاه یاسوج از دیگر برنامه‌های این سفر بود.
این مسئول افزود: حضور نمایندگان وزارت علوم در مراکز و واحدهای تابعه و اعلام رضایت از عملکرد دانشگاه پیام نور استان در توسعه کمی و کیفی این دانشگاه اثر دارد.
یوسف‌وند افزود: خدمات دولت کنونی برای گسترش مراکز دانشگاهی در مناطق محروم کشور از جمله مراکز پیام‌نور ستودنی است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول