اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

زیر سئوال بردن مدرک دانشگاه پیام‌نور غیرعاقلانه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی زیر سئوال بردن ارزش مدرک دانشگاه پیام‌نور را یک اظهار نظر خام و غیر عاقلانه دانست.

زیر سئوال بردن مدرک دانشگاه پیام‌نور غیرعاقلانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز آژیده ظهر امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام‌نور استان، ضمن اشاره به توانمندی‌های این افراد اظهار کرد: روند آموزشی دانشگاه پیام‌نور دانشجو محور است و فرد دانشجو اساس و محور آموزش‌های دانشگاهی است.
وی افزود: در این دانشگاه استادان به عنوان تسهیل کنندگان امر آموزش تلقی می‌شوند و دانشجو باید با خود اتکایی علمی‌اش گره‌های موجود را باز کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی نظام آموزشی سنتی معلم و استاد محور را آفت زیربنای علمی کشور دانست و افزود: حضور دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به عینه ثابت کرده که توان علمی این عزیزان از دانش آموختگان سایر دانشگاه‌ها بیشتر است و در آموزش آنان مشکلاتی کمتری را تجربه می‌کنیم.
آژیده همچنین برگزاری آزمون‌های متمرکز را یکی دیگر از ویژگی‌های دانشگاه پیام‌نور عنوان کرد و افزود: این روش امتحانی تاثیر مثبتی در نظام آموزشی آینده کشور دارد.
وی همچنین به توسعه‌های علمی کشور در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: تحصیلات تکمیلی در کشورمان با آهنگ خوبی پیش می‌رود و موفقیت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف مدیون همین رویکرد مراکز آموزش عالی است.
آژیده غنی کردن ترکیب هیئت علمی دانشگاه‌های کشور به ویژه دانشگاه پیام نور را خواستار شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول