اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

30 پژوهشگر برتر کشوری و استانی البرز تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی که ‌در کرج برگزار شد از 30 پژوهشگر برتر کشوری و استانی البرز تجلیل شد.

30 پژوهشگر برتر کشوری و استانی البرز تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان البرز عصر امروز در این مراسم طی سخنانی گفت: تحقیق و پژوهش کشور را به درجه‌های علمی بالا و پیشرفت چشمگیری می‌رساند.
صفی‌الله رمضان‌خانی اظهار داشت: باید روند تحقیق و پژوهش توسط دانش‌آموزان سرعت بیشتری بگیرد و آنان بیش از گذشته در این عرصه فعالیت داشته باشند.
وی ادامه داد: مدارس و دبیران و معلمان در مقاطع مختلف نیز باید امکانات و شرایط لازم برای انجام تحقیق و پژوهش را ایجاد کنند و با همکاری و راهنمایی خود دانش‌آموزان را ترغیب و تشویق به انجام تحقیقات بیشتر کنند.
این مسئول با اشاره به این که داشتن جامعه‌ای پویا نیازمند داشتن نوجوانان و جوانانی خلاق و مبتکر است خاطرنشان کرد: هر کجا که قشر جوان و نوجوان در عرصه‌های علمی پیشرفت و توسعه داشته‌اند نتایج آن عاید کشور نیز شده است و توانسته‌ایم یکی دیگر از پله‌های توسعه و آبادانی را طی کنیم.
رمضانخانی افزود: تحقیق و پژوهش یکی از محورها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار می‌آید لذا در اختیار گذاشتن منابع تحقیق و ارائه امکانات یکی از مهمترین اصول در توسعه تحقیق و پژوهش است.
وی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از متولیان تربیت کودکان و نوجوانان که آموزش‌های لازم در زمینه پژوهش را به آنان داده نام برد و گفت: این کانون با انجام برنامه‌های متنوع و با در اختیار گذاشتن منابع اطلاعاتی مناسب این قشر را به انجام پژوهش و تحقیق تشویق می‌کند.
رمضانخانی در ادامه سخنان خود به حضور 577 اثر پژوهشی البرز در جشنواره رضوی سال‌جاری با نام نغمه زیارت اشاره کرد و افزود: اعضای نوجوان مراکز کانونی استان البرز در این مسابقه پژوهشی توانستند رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهند که از میان آنها رتبه‌های 13، 18، 19 و 31 این جشنواره را استان البرز کسب کرد.
در آیین از 30 پژوهشگر برتر کشوری و استانی کانون تجلیل شد.
گفتنی است: چهار پژوهشگر برتر کشوری ضمن دریافت لوح تقدیر، سفر مشهد مقدس را هدیه گرفته و مابقی پژوهشگران لوح تقدیر و جوایز نفیسی را دریافت کردند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول