اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

تحقیق و پژوهش توسعه کشور را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: تحقیق و پژوهش توسعه کشور را به دنبال دارد.

تحقیق و پژوهش توسعه کشور را به دنبال دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر کیان‌زاده امروز در آیین نواختن زنگ پژوهش در مدرسه دخترانه هیئت امنایی نیایش خرم‌آباد گفت: فرمایش مقام معظم رهبری در مورد پژوهش که می‌فرماید عنصر تحقیق و پژوهش بایستی به عنوان عنصر اصلی برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در همه کارها مد نظر قرار گیرد به این صورت اهمیت و ضرورت پژوهش در انجام اعمال نمایان می‌شود.
وی با هدف‌دار بودن تحقیقات و پژوهش‌ها گفت: یک محقق باید در زمینه علمی خاصی تحقیق خود را آغاز کند و با هدف‌داربودن مسیر خود بتواند با آزمایش و خطا به هدف خود برسد.
قائم مقام مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: یک محقق نباید با یک بار شکست از آزمایش خود دلسرد شود، چرا که بزرگان عرصه تحقیق و پژوهش بارها شکست خورده ولی مایوس نشده‌اند و به راه خود ادامه داده تا به موفقیت رسیده‌اند.
در ادامه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد گفت: هدف از نواخته شدن زنگ پژوهش در استان آشنا کردن دانش‌آموزان با پژوهشگری و ایجاد روحیه پژوهش در آنان است.
نادر حسنوند ابراز امیدواری کرد، روزی فرا برسد که دانش‌آموزان ایران زمین با افزایش توان علمی و انجام تحقیقات و پژوهش‌های فراوان بتوانند سرآمد علمی همه دانشمندان کره زمین باشند.
در این برنامه به پژوهشگران برتر استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد به رسم یاد بود هدایایی اهدا شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول