اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری:

176 پروژه راه‌سازی در چهارمحال و بختیاری در دست اجراست

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 176 پروژه راه‌سازی در این استان در دست اجراست.

176 پروژه راه‌سازی در چهارمحال و بختیاری در دست اجراست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی علیخانی بعداز ظهر امروز در مانور بزرگداشت هفته حمل و نقل و راهداری در این استان، اظهار داشت: نگهداری از محورهای مواصلاتی، بهسازی، توسعه و گسترش جاده‌های شهری و روستایی و احداث محورهای چهارخطه‌ جدید در این استان از مهم‌ترین دستاوردهای راه و ترابری است.
وی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌سازی زمینه‌ساز توسعه ارتباطی، اقتصادی این استان خواهد شد، گفت: ساخت راه‌های چهارخطه با هدف کمک به بهبود شبکه حمل و نقل، ایمنی تردد برای مسافران و توسعه خدمات رفاهی مسافران مورد توجه قرار گرفته است. 
علیخانی تأکید کرد: با توجه به حجم سنگین ترافیک در محورهای مواصلاتی و شریانی استان با بهره‌برداری از این طرح‌ها تا حد زیادی از بار ترافیکی استان به‌ویژه در محورهای برون‌استانی کاسته می‌شود. 
مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته در راستای توسعه محورهای مواصلاتی این استان، گفت: در سال‌‌جاری 15 میلیارد و 100 میلیون تومان از محل اعتبارات اصلی، 33 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و 14 میلیارد تومان از محل اعتبارات راه‌های روستایی به این استان اختصاص داده شده است.
وی از اجرای 176 پروژه راه‌سازی و راه‌داری در این استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: ایجاد باند دوم جاده‌های در دست اجرا در محورهای اصفهان-شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان و اصفهان ـ شهرکرد ـ فارسان ـ چلگرد از مهم‌ترین این پروژه‌های راه‌سازی است.
علیخانی با اشاره به اجرای 200 کیلومتر آسفالت راه روستایی در این استان، گفت: از این میزان تاکنون آسفالت 58 کیلومتر انجام و 60 کیلومتر نیز آماده آسفالت است.
وی از خرید هفت دستگاه سوله ماشین‌آلات در شهرستان‌های هفت‌گانه این استان خبر داد و گفت: تاکنون پنج دستگاه از این سوله‌ها به بهره‌برداری رسیده است و دو دستگاه دیگر نیز تا پایان سال‌جاری به‌بهره‌برداری می‎رسد.
مانور ماشین آلات راهداری در راستای بزرگداشت هفته حمل و نقل و راهداری، امروز  27 آذرماه با حضور معاون راه‌دار و حمل و نقل جاده‌ای کشور، استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در فرودگاه شهرکرد برگزار شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول