اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

فروش اوراق مشارکت در راهسازی منتظر نظر دولت است/ ساخت 18 هزار کیلومتر راه آهن در کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی درباره فروش اوراق مشارکت در کشور گفت: برای فروش اوراق مشارکت در بخش راه و شهرسازی در حال کسب از نظر دولت هستیم.

فروش اوراق مشارکت در راهسازی منتظر نظر دولت است/ ساخت 18 هزار کیلومتر راه آهن در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد صادقی در جلسه‌ بررسی مشکلات راه و ابنیه شهرستان ساری اظهار داشت: مازندران به لحاظ داشتن نیروهای متعهد به نظام و جایگاه ویژه گردشگری برای کشور اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی تصریح کرد: ورود سالانه 20 میلیون مسافر به این استان نیاز به زیرساخت‌های اساسی در حوزه راه و ترابری دارد و در طی چهار سال اخیر نیز پروژه‌های زیادی در وزارت راه و شهرسازی کلنگ‌زنی شد. 
 
* 18 هزار کیلومتر راه آهن در دست ساخت داریم
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم اتفاقات مناسبی در حوزه راهسازی و ایجاد زیرساخت‌ها اتفاق افتاده، یادآور شد: در حال حاضر 18 هزار کیلومتر راه آهن در دست ساخت داریم و در برخی کشورهای حوزه خزر نیز مهندسان ایرانی در حال ساخت راه‌آهن هستند. 
 
* ساخت 5 هزار کیلومتر بزرگراه
وی تعداد آزادراه‌های در دست احداث کشور را 2هزار و500 کیلومتر اعلام کرد و بیان داشت: ساخت پنج هزار کیلومتر بزرگراه و 10 هزار کیلومتر راه اصلی نیز در برنامه کاری وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
این مسئول با اشاره به طولانی‌شدن ساخت کمربندی شهرهای ساری و بابل خاطرنشان کرد: کمبود اعتبار، گران بودن زمین و بی‌توجهی برخی مسئولان در طی مدت خدمت‌شان از دلایل تاخیر این دو پروژه مهم در مازندران است. 
 
* اختصاص 10 میلیارد تومان برای تکمیل کمربندی ساری
وی به اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه کمربندی ساری اشاره و یادآور شد: در سال 91 نیز 20 میلیارد تومان دیگر به اجرای این پروژه اختصاص می‌یابد و بقیه هزینه ساخت کمربندی از طریق فروش 50 میلیارد اوراق مشارکت تامین و تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد. 
 
* برای فروش اوراق مشارکت در حال کسب نظر دولت هستیم
صادقی درباره فروش اوراق مشارکت در کشور خاطرنشان کرد: برای فروش اوراق مشارکت در بخش راه و شهرسازی  در حال کسب نظر از دولت هستیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان با تاکید بر مهم بودن پروژه‌های راه‌سازی در حوزه مازندران یادآور شد: اتمام پروژه‌های مازندران از اولویت‌های اصلی ما است.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول