اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

کاندیداها از تخریب یکدیگر خودداری کنند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: کاندیداهای انتخاباتی نیز با رعایت چارچوب قوانین و مقرارت در زمان مقرر اقدام به انجام تبلیغات انتخاباتی کنند و از تخریب و سیاه‌نمایی خدمات همدیگر خودداری کنند.

کاندیداها از تخریب یکدیگر خودداری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین زارع پیش از ظهر امروز در جمع مدیران آموزشی استان بوشهر اظهار داشت: ملاک و معیار تشخیص ما برنامه‌ها و توصیه‌های رهبری است و بر اساس فرمایشات ایشان مانند همیشه در عرصه حاضریم و به دشمنان اجازه نمی‌دهیم که استقلال و آزادی ملت ایران را خدشه‌دار کنند.
زارع گفت: مسئولان ذیربط نیز تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه مثل همیشه دارند و برای حفاظت و صیانت از آرای مردم برنامه‌ریزی می‌کنند.
وی تصریح کرد: کاندیداهای انتخاباتی نیز با رعایت چارچوب قوانین و مقرارت در زمان مقرر اقدام به انجام تبلیغات انتخاباتی کنند و از تخریب و سیاه نمایی خدمات همدیگر خودداری کنند.
زارع با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی اضافه کرد: انتخابات مجلس نهم از حساس‌ترین انتخابات‌هاست که با آگاه‌سازی ملت فهیم زمینه حضور هرچه بیشتری مردم را در این عرصه باید فراهم کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر یادآور شد: باید سعی کنیم افرادی مومن، متعهد، معتقد به نظام و ولایت را به‌عنوان نمایندگان مردم به مجلس بفرستیم.
زارع اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به اتحاد، همدلی و انسجام بیشتری در استان نیاز داریم.
معاون استاندار بوشهر بیان کرد: جهان به موضوعات مختلف نظام اسلامی ما توجه ویژه دارد و در ایام انتخابات نیز تمام نگاه‌ها به ایران است، بنابراین می‌طلبد مردم با حضور پرشور خود و کاندیداها و احزاب سیاسی نیز با فعالیت‌های قانونی زمینه انتخاباتی پرشور را فراهم کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول