اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مشکلات بیمه‌ای روحانیون باید رسیدگی شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار رسیدگی به مشکلات روحانیون بازنشسته که در حال حاضر با مشکلات بیماری مواجه هستند شد و گفت: باید مشکلات بیمه‌ای این قشر حل شود.

مشکلات بیمه‌ای روحانیون باید رسیدگی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار مسئولان بیمه طلاب استان مازندران با بیان اینکه روحانیون از زحمت‌کشان اصلی انقلاب هستند، اظهار داشت: باید برای درمان و تامین هزینه‌های بیماری روحانیونی که با مشکل بیماری مواجه هستند باید رسیدگی مناسبی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه اوج عزتمندی روحانیون در کشور پس از انقلاب اسلامی شکل گرفت، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران روحانیون در نظام انقلاب اسلامی ایران جایگاه مناسبی برای تبلیغ دین اسلام به دست آوردند.
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه روحانیون برای تبلیغ دین باید برنامه‌محور عمل کنند، گفت: برنامه‌های تبلیغی دین و برنامه‌های راهبردی نظام هر ساله از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی ارائه می‌شود.
وی ساماندهی امور بیمه‌‌ای روحانیون در مازندران را بسیار ضروری اعلام و یادآور شد: مسئولان که امور بیمه‌ای روحانیون را پیگیری می‌کنند باید تلاش کنند تا طلاب و روحانیون در این مورد خاص دغدغه نداشته باشند.
طبرسی با اشاره به هزینه‌های بالای درمان خاطرنشان کرد: درگیر بودن روحانیون به مسئله درمان و هزینه‌های بالای درمانی نیز از نظر روانی اثر مناسبی در جامعه نمی‌گذارد.
این مسئول در ادامه با اشاره به هزینه بالای زندگی تاکید کرد: با مشکلات اقتصادی امروزی جامعه تامین هزینه زندگی بسیار سخت است و روحانیون نیز با درآمد ناکافی هم باید جور زندگی خود را بکشند و هم تامین کننده فقر فرهنگی جامعه باشند.
نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به حکومت چند ساله حضرت علی(ع) در کوفه تاکید کرد: تا زمانی که این امام بزرگوار در کوفه حکومت می‌کرد مردم در تامین اقلام ضروری زندگی خود با چالش مواجه نبودند.
وی ادامه داد: عدالت زمانی در جامعه ایجاد می‌شود که مردم در ضروریات زندگی با مشکل مواجه نشوند.
طبرسی گفت: در اصول حکومت اسلامی ما باید تابع حضرت علی (ع) باشیم و در تقسیم بیت‌المال نیز پیروی از علی(ع) را در برنامه‌کاری خود قرار دهیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برخی اختلاس‌های صورت گرفته در کشور اذعان داشت: پول‌های میلیاردی را کسانی دیگر بالا می‌کشند و برای تبرئه کردن خودشان چند تا آقازاده را علم می‌کنند که این روال درست نیست.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول