اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمه روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

سرویس‌دهی 5 کارگزار بیمه روستایی در چرام

خبرگزاری فارس: رئیس بیمه روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان چرام با 5 کارگزار افراد روستایی و عشایری را زیر پوشش خدمات بیمه‌ای قرار می‌دهد.

سرویس‌دهی 5 کارگزار بیمه روستایی در چرام
عیسی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: مبانی قانونی تشکیل صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری، گسترش عدالت اجتماعی و تعادل‌های منطقه‌ای، و رفع محرومیت‌ها، به خصوص در مناطق روستایی است.
وی گفت: هویت بخشی به بیمه روستایی و توسعه روستا‌ها، ارتقا سطح درآمد و زندگی روستاییان و کشاورزان و رفع فقر از سیاست‌های کلی برنامه 5 ساله چهارم توسعه کشور است.
سرپرست بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در اجرای تکالیف مندرج در اصل 27 قانون اساسی و تحقق وظایف قانونی خود در راستای رفع تبعیض از جامعه، با استفاده از روش‌های اجرایی مناسب، افراد را زیر پوشش قرار می‌دهد.
وی گفت: با رعایت اصول محاسبات بیمه‌ای در تامین منابع و اصل بنگا‌ه‌داری در حفظ استفاده از سرمایه‌های خود برای ایجاد صندوقی پایدار و توانمند، امکانات اعضای زیر پوشش را از طریق تامین اجتماعی در محدوده وظایف قانونی به صورت کامل و فراگیر فراهم می‌آوریم.
وی در ادامه بیان داشت: صندوق بیمه روستاییان و عشایر نهادی است که تامین کننده خدمات بیمه‌ای اجتماعی مطلوب با امکان و دسترسی‌ آسان و منزلت و کرامت برای همه افراد جامعه و تعادل در منابع است.
کریمی افزود: نزدیک به 900 هزار از جمعیت 3.2 میلیون خانواری که مشمول این صندوق از طریق سه هزار و 400 کارگزار مستقر در مناطق عشایری زیر پوشش این صندوق قرار گرفته‌اند که سهم شهرستان چرام  پنج کارگزار است.
وی گسترش بیمه روستاییان و عشایر به افراد مشمول و جمع‌آوری وجوهات و سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از وجوه جاری و ذخیره شده را از وظایف این نهاد برشمرد.
کریمی نقش مطبوعات در نهادینه کردن استفاده از خدمات بیمه‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد را بی‌بدیل دانست و گفت: اگر مطبوعات بیشتر پای کار بیایند و خدمات بیمه‌ای را بهتر برای مردم تشریح کنند به یقین در آینده نزدیک شاهد تحول در صنعت بیمه در این استان خواهیم بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول