اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد چالوس:

20 هنرمند چالوسی بیمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس گفت: 20 نفر از هنرمندان و فعالان فرهنگی زیر مجموعه این اداره در طرح بیمه تامین اجتماعی هنرمندان از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند.

20 هنرمند چالوسی بیمه شدند
محمد شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان کرد: با توجه به اهمیت و مزایای بیمه تامین اجتماعی، در صورت مراجعه هنرمندان و با ارائه سوابق هنری خویش در هر یک از شاخه‌های هنری و تجسمی مندرج در آیین‌نامه می‌توانند از مزایای طرح فوق بهره‌مند شدند.
وی اظهار داشت: فعالان قرآنی، هنرمندان عرصه فیلم‌سازی، تئاتر، خوشنویسی، نقاشی، مطبوعات، نویسندگان کتاب و سایر رشته‌های مرتبط  از جمله مشمولان این طرح هستند.
شریفی ادامه داد: هرکدام از رشته‌ها شرایط خاص خود را دارند و با توجه به اینکه 50 درصد از سهم بیمه هر هنرمند را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌پردازد امیدواریم تمام هنرمندان و پیشکسوتان بتوانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
وی در بخش دیگری از سخنانش از اکران فیلم‌های منتخب جشنواره بیست و هشتم فیلم کوتاه در چالوس خبر داد.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس تصریح کرد: فیلم‌های منتخب بیست و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران که پاییز سال جاری در تهران برگزار شد طی دو روز در این شهرستان اکران شد.
وی بیان کرد: تمام فیلم‌های منتخب بخش ملی و بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران در سالن دانشگاه علمی کاربردی چالوس اکران شد.
شریفی خاطرنشان کرد: این برنامه طی شش سانس در دو روز با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس، انجمن سینمای جوانان دفتر چالوس و دانشگاه علمی کاربردی صورت گرفت که با استقبال خوبی مواجه شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول