اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی:

بیش از 360 نفر از زنان سرپرست خانوار در استان مرکزی بیمه شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: 364 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد زیر پوشش بیمه قرار گرفتند.

بیش از 360 نفر از زنان سرپرست خانوار در استان مرکزی بیمه شدند
محسن ولیئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: بر اساس برنامه‌های حمایتی کمیته امداد در بحث حمایت از زنان سرپرست خانوار در سال جاری 3 هزار و 744 نفر از زنان زیر پوشش بیمه قرار خواهند گرفت که تاکنون 364 نفر با طی مراحل قانونی از مزایای این بیمه بهره‌‌مند شده‌اند.
وی با اشاره به معرفی 754 نفر از زنان به بیمه تامین اجتماعی گفت: از این تعداد 364 نفر پذیرفته شده‌اند که  بررسی پرونده سایر متقاضیان در دست بررسی است.
به گفته وی مبلغ واریزی به حساب بیمه برای این تعداد از مددجویان توسط کمیته امداد 349 میلیون و 98 هزار و 488 ریال بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر 22 هزار و 691 خانوار با سرپرستی زن از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: هم اکنون تعداد 18 هزار و 870 نفر زن  به دلیل فوت همسر، 2641 نفر به دلیل طلاق، 346 نفر متارکه و یا مفقودی همسر، 144 نفر به دلیل داشتن  بدسرپرست و 636 نفر به دلیل زندانی بودن سرپرست از حمایت‌های امداد در استان بهره‌مند است.
وی با اشاره به شرایط لازم برای زنانی که تمایل دارند از مزایای بیمه زنان سرپرست خانوار شهری بهره‌مند شوند، گفت: این افراد باید زیر پوشش کمیته امداد بوده و سابقه حق بیمه در تامین اجتماعی نداشته باشند.
به گفته وی بخشی از مبلغ اجرای طرح بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار از منابع هدفمند سازی یارانه و بخشی توسط کمیته امداد تامین می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول