اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

پژوهش محور اصلی توسعه خراسان جنوبی است

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی آموزش و پژوهش را مهم‌ترین محور توسعه خراسان جنوبی دانست.

پژوهش محور اصلی توسعه خراسان جنوبی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا گلرو ظهر امروز در دیدار اعضای شورای پژوهشی دستگاه‌های اجرایی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مفتح  و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت:‌ بزرگترین قدرت ملت ایران وحدت است.
وی افزود: وحدت عالمان و محققان قدرتی برای جمهوری اسلامی ایران به وجود می‌آورد که هیچ قدرت استکباری جرأت تعرض به کشور ما را پیدا نمی‌کند.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم آینده‌ای روشن و در خور شأن برای مردم استان رقم بزنیم باید برای توسعه آموزش و پژوهش در رده‌های سنی مختلف استان تلاش کنیم.
گلرو به سابقه علم و پژوهش در استان اشاره کرد و گفت: مدارس حوزوی استان دارای قدمت 100 ساله است که نشانگر ولایت‌مداری مردم این استان است همچنین در بحث علوم تجربی و دانشگاهی نیز خراسان جنوبی یکی از استان‌های باقدمت کشور است.
وی با بیان اینکه محور توسعه خراسان جنوبی جزو آموزش و پژوهش نیست، تصریح کرد: بزرگترین ابزاری که در خراسان جنوبی برای رسیدن به محصول وجود دارد نیروی انسانی کارآمد است که می‌تواند به موتور محرک برای پیشرفت استان تبدیل شد.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی از مجموعه پژوهشگران و نخبگان خراسان جنوبی خواست که طرح‌های پژوهشی با محوریت حل مشکلات استان را در دستور کار خود قرار دهند تا انجام این تحقیقات و هزینه‌ای که در این مورد انجام می‌شود بتوان گرهی از مشکلات استان را حل کند.
گلرو ادامه داد: در خراسان جنوبی تاکنون طرح‌های پژوهشی زیادی انجام شده است که نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست ولی هنوز نیز نیاز به توسعه امر پژوهش در استان احساس می‌شود.
وی اظهار داشت: هنوز هم در خراسان جنوبی به رقم اقداماتی که صورت گرفته است در زمینه امور پژوهشی با کمبود زیرساخت‌هایی از جمله در بخش نرم‌افزار مواجه هستیم که باید با همت مسئولان این کمبودات نیز جبران شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول