اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

پژوهش گام مهمی در توسعه علمی کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: پژوهش گام موثری در راستای توسعه علمی کشور محسوب می‌شود.

پژوهش گام مهمی در توسعه علمی کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه بهروز بهروز صبح امروز در جمع پژوهشگران شهرستان شاهین‌دژ، اظهار داشت: در زمینه‌‌های تحقیق و پژوهش اقدامات شاخصی در سطح استان آذربایجان غربی به ویژه شهرستان شاهین‌دژ انجام گرفته است و ضروری است تا این روند در سالهای آینده نیز تداوم داشته باشد.
وی با بیان اینکه استان دارای ظرفیت‌های متعددی در این زمینه است، تصریح کرد: داشتن روحیه پژوهشی در بین جوانان یکی از نقاط قوت در این استان است.
این مسئول با اشاره به هم مرز بودن این استان با سه کشور دیگر، افزود: این موضوع استراتژیک بودن موقعیت جغرافیایی استان را می‌رساند که می‌تواند به عنوان ظرفیت برای استان محسوب شود.
بهروز با بیان اینکه ارائه طرح‌های پژوهشی و کسب مقام‌های ملی و بین‌المللی توسط پژوهشگران استان نشان از توجه به مقوله پژوهش در بین جوانان این استان را می‌رساند، خاطرنشان کرد: برای تداوم این مسیر باید بیشتر از این تلاش شود.
وی داشتن روحیه قوی و خستگی‌ناپذیر را در این زمینه موثر عنوان کرد و گفت: این روحیه سبب می‌شود با پشتکار بیشتر طرح‌های تحقیق و پژوهش‌ها توسط محققان و پژوهشگان پیش برود.
این مسئول پیشرفت ایران در زمینه‌های نانو و فن‌آوری اطلاعات را در سایه تلاش پژوهشگران عنوان کرد و افزود: ایران به واسطه داشتن جوانان پژوهشگر است که بعد از پیروزی انقلاب توانسته به قله‌های پیشرفت برسد.
بهروز بر ارتقای فرهنگ پژوهش تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ پژوهش و تحقیق از دوران مدرسه برای دانش‌آموزان تبیین شود تا دانش‌آموزان از سطح مدارس با اهمیت پژوهش آشنا شوند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول