اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه جشنواره دستاوردهای علمی، پژوهشی چهارمحال و بختیاری؛

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد پژوهشگر برتر شد

خبرگزاری فارس: در اختتامیه سومین جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری عضو هیئت علمی گروه مکانیک دانشکده فنی مهندسی دانشگاه شهرکرد به‌عنوان پژوهشگر برتر استان چهار محال و بختیاری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد پژوهشگر برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد؛ دکتر بهزاد قاسمی عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد به عنوان پژوهشگر برتر چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
بهزاد شارقی معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد و دبیر کمیته علمی ستاد هفته پژوهش چهارمحال و بختیاری طی سخنانی در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر چهار محال و بختیاری به جایگاه علمی و پژوهشی کشور در سطح منطقه و جهان اشاره کرد و وضعیت تولید علم را در کشور مناسب دانست.
وی با تاکید بر لزوم کاربردی کردن علوم خواستار توجه ویژه به نیازهای کشور در تولیدات علمی و دستاوردهای پژوهشی شد.
معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد همچنین گزارشی از فعالیت‌های کمیته علمی هفته پژوهش استان و نحوه انتخاب پژوهشگران برتر ارائه کرد.
علاوه بر دکتر بهزاد قاسمی از آقایان دکتر فریبرز خواجعلی، امین نعمت اللهی، عزیز الله فلاح مهرجردی، حسین صمدی، سید سیاوش ساعی دهکردی و محمود خدامباشی به عنوان اعضای هیئت علمی پژوهشگر برگزیده و همچنین کریم سرخه به عنوان دانشجوی پژوهشگر برگزیده در این مراسم تجلیل شد.
اختتامیه سومین جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری چهارمحال و بختیاری با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و مراکز تحقیقاتی چهارمحال و بختیاری و جمعی ازمسئولان و پژوهشگران این استان برگزار شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول