اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور پاسخگویی به مسائل شرعی صورت گرفت؛

افتتاح دفتر آیت‌الله جوادی آملی در شهرری

خبرگزاری فارس: دفتر آیت‌الله جوادی آملی به‌منظور پاسخگویی به احکام و مسائل شرعی مردم با حضور جمعی از علما و اساتید حوزه علمیه در شهرری گشایش یافت.

افتتاح دفتر آیت‌الله جوادی آملی در شهرری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دفتر آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در شهرستان ری به منظور پاسخگویی به مسایل شرعی و احکام، استفتائات و نیازهای علمی، فرهنگی و اجتماعی مردم، با حضور جمعی از علما و اساتید حوزه علمیه طی مراسمی در این شهرستان افتتاح شد.
مدیر موسسه اسرا طی سخنانی در مراسم بازگشایی دفتر آیت‌الله جوادی آملی یکی از مراجع تقلید در شهرستان ری بازگشایی این دفتر را در کنار بارگاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزاده‌گان واجب التعظیم بسیار مغتنم دانست و اظهار داشت: این دفتر ویژه پاسخگویی به مسایل شرعی و دینی نیست بلکه، سعی شده با مدیریت و استفاده از روحانیت مجرب در این مکان به سئوالات علمی و تخصصی طلاب جوان و دانشجویان و مدرسان حوزه‌های علمیه به‌ویژه جوانان جویای علم و معرفت پاسخ‌های لازم ارائه شود. 
حجت‌الاسلام مرتضی جوادی آملی در ارتباط با دیگر اهداف احداث این دفتر در شهرری عنوان کرد: علت تاسیس این دفتر در شهرری وجود روحانیون و طلاب در این منطقه است و سعی داریم، نسبت به رفع اشکالات و استفاده از نظرات آیت‌الله جوادی آملی در پاسخگویی‌ها به مسایل، اقدامات لازم به عمل آید. 
وی در ادامه با اشاره به بیداری اسلامی تصریح کرد: با توجه به بیداری اسلامی و قرار گرفتن در برهه‌ای از تحولات دنیای اسلام، ضرورت این امر از سوی آیت الله جوادی آملی بلامانع تشخیص داده شد و این دفتر با توجه به جمعیت 900 هزار نفری منطقه تاسیس شد. 
حجت‌الاسلام سید نظام امامی به‌عنوان نماینده آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در شهر ری معرفی شد.
مراسم افتتاحیه دفتر آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع حوزه علمیه قم با حضور جمعی از علما، ائمه جمعه و جماعات شهرری و قم، مدیران و اساتید حوزه‌های علمیه و جمعی از مسئولان ارشد شهرستان ری برگزار شد.
این گزارش حاکی است، دفتر آیت‌الله جوادی آملی در شهرری، خیابان 24 متری (رازی)، کوی مسلم بن عقیل قرار دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول