اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران؛

جامعةالقرآن کریم محمودآباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: جامعة‌القرآن کریم شهرستان محمودآباد با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و دیگر مسئولان شهری به بهره‌برداری رسید.

جامعةالقرآن کریم محمودآباد افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد شامگاه شنبه مرکز جامعه‌القرآن کریم این شهر با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و دیگر مسئولان شهری افتتاح شد.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران در آیین افتتاح این مرکز، تقارن آن را با محرم حسینی پیام‌آور این پیام دانست که همه در سایه قرآن و برنامه‌های قرآنی و فرهنگی، حوزه‌های علمیه و دارالقرآن‌ها راه ائمه اطهار را ادامه دهیم.
آیت الله نورالله طبرسی تصریح کرد: امروز به برکت بیش از 10 هزار شهید در مازندران است که اینگونه مکان‌های فرهنگی و قرآنی را در اختیار داریم و اگر رشادت‌های آنها نبود باید شاهد نمادهای غیردینی در شهرها بودیم.
امام جمعه مرکز مازندران بیان داشت: از یک طرف تاسف برای از دست دادن این شهدای بزرگوار داریم و از طرفی نیز خوشحال و خرسندیم به دلیل ثمرات خون شهدا و تلاش‌های انقلابی خانواده‌های‌شان که مملکت ما در حال رشد و توسعه است.
طبرسی از خداوند برای همگان زندگی در سایه قرآن مسئلت کرد و افزود: امیدواریم همه ما در سایه کتاب آسمانی قرآن در زندگی فردی و اجتماعی خود قرآن‌محور، قرآن‌مدار، قرآن‌دان و قرآن‌خوان باشیم.
امام جمعه شهرستان محمودآباد نیز دراین مراسم ساخت مرکز جامعه‌القرآن کریم را که از شش واحد برخوردار است، هدیه‌ای از سوی پدر شهید عرفاتی عنوان کرده و گفت: این پدر شهید با نگاه بسیار مناسب به امور قرآنی ساخت این مرکز را تقبل کردند.
حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی خاطرنشان کرد: مجموعه قرآنی دارالقرآن کریم شهرستان محمودآباد در راستای مجموعه برنامه‌های قرآنی حجت الاسلام طباطبایی در کشور حرکت دارد که این مرکز هم اکنون زیر نظر مرکز فریدونکنار اداره می‌شود.
وی ادامه داد: در این مجموعه قرآنی کودکان از سن چهار تا 15 سال قرائت، حفظ، مفاهیم و ترجمه آیات قرآن را با بهترین شیوه‌ها آموزش از سوی اساتید مجرب را می‌آموزند.
اسماعیلی مهم‌ترین رویکرد این مجموعه را آموزش در راستای گسترش فرهنگ قرآنی که از مطالبات رهبر فرزانه انقلاب است، دانست و اذعان داشت: یکی از خواسته‌های قرآنی معظم‌له این است که در آینده‌ای نه‌چندان دور کشورمان 10 میلیون نفر حافظ قرآن داشته باشد و برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از مراکز گسترش فرهنگ قرآنی خواهد بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول