اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل استان اردبیل:

3 مجتمع بین راهی در اردبیل افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: تا پایان امسال سه مجتمع خدماتی، رفاهی و بین راهی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

3 مجتمع بین راهی در اردبیل افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رحمتی ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز حمل و نقل در اردبیل اظهار داشت:‌ در حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی امسال برنامه‌‌ها و طرح‌های خوبی در بخش‌های مختلف در حال اجراست که ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌ها و آموزش دانش‌آموزان و ارائه بسته‌های آموزشی به آنها از جمله این کار است.
وی گفت: در این ارتباط بیش از 100 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که این باب ایمنی‌سازی 55 مدرسه حاشیه راه‌ها با جمعیت دانش‌آموزی 3 هزار و 200 نفر جزو اولویت‌ها قرار گرفته است.
مدیرکل حمل و نقل استان اردبیل با اعلام اینکه بسته‌ها و کیف‌های آموزشی در این مدارس با هدف اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی دانش‌آموزان، اولیا و مربیان توزیع شده است افزود: در بحث آموزش رانندگان حمل و نقل مسافر و بار 2 هزار و 600 نفر زیر پوشش آموزش‌های مستمر قرار گرفتند که این آموزش‌ها برای هر راننده شش ساعت تا 42 ساعت بوده است.
مدیرکل حمل و نقل استان اردبیل زمینه‌های این آموزش‌ها را شامل سلامت شغلی، آشنایی با اخلاق اسلامی در هنگام رانندگی و رفتار مناسب با مسافران و گردشگران اعلام کرد.
این مسئول ادامه داد: در همین راستا با هدف فرهنگ‌سازی شایسته رانندگی و ارتقای فرهنگ ترافیک صحیح برنامه‌ صدای راهبران هر هفته چهارشنبه از ساعت 12:30 تا 13 ظهر به مدت نیم ساعت از شبکه رادیویی اردبیل پخش می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت خوب شهرک حمل و نقل را در زمینی به مساحت 13 هکتار با مدیریت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و خود شرکت‌های حمل و نقل یادآور شد و اظهار داشت: با انتقال تمام شرکت‌های حمل و نقل بار و کالا به دو کیلومتری محور اردبیل ـ کورائیم تلاش شد از بار ترافیکی داخل شهر در جابه‌جایی بار و همچنین ایجاد مزاحمت برای بسیاری از مجموعه‌ها خودداری شود.
رحمتی همچنین به مجموعه محوطه گمرک بیله‌سوار در هشت هکتار و آسفالت‌ریزی آن با صرف 2 میلیون و 100 هزار تومان اعتبار به عنوان زیرساخت اصلی گمرک بیله‌سوار و ترانزیت کالا اشاره کرد و افزود: پایانه مرزی بیله‌سوار و سالن مسافری این گمرک در 1.5 هکتار زمین با زیربنای 2 هزار متر مربع و تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار با پیشرفت 35 درصد در حال انجام است که اواخر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول