اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان:

معلم زنجانی پژوهنده برتر کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: یکی از معلمان آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان به عنوان پژوهنده کشوری برگزیده شده است.

معلم زنجانی پژوهنده برتر کشور شد
فیروز بهلولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: آموزش و پرورش زنجان در راستای افزایش پژوهش‌ و پژوهشگران دانش‌آموزان اقدامات خوبی را انجام داده است.
وی با اشاره به برگزاری همایش‌ تجلیل از پژوهشگر برتر در زنجان یادآور شد: این همایش به منظور تشویق سایر افراد به انجام کارهای پژوهشی و تقدیر از پژوهشگران موفق و برتر صورت می‌گیرد.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان اذعان داشت: در حال حاضر یکی از معلمان آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان به عنوان معلم پژوهنده کشوری انتخاب شده است.
وی تصریح کرد: حسن حبیبی معلم برگزیده برتر مقاله پژوهشی خود را با عنوان "چگونه می‌توانم مهارت خواندن را در دانش‌آموزان آسیب دیده شنوایی بهبود بخشم" به دبیرخانه چهاردهمین برنامه معلم پژوهنده کشور ارسال کرده و در این راستا صاحب مقام برتر کشوری شده است.
بهلولی یادآور شد: از مجموع 28 گزارش اقدام پژوهشی ارسالی به دبیرخانه چهاردهمین برنامه معلم پژوهنده و همچنین از میان 752 گزارش اقدام پژوهشی رسیده به دبیرخانه استان 10 عنوان از ناحیه 2 زنجان انتخاب شده است.
وی در ادامه با اشاره به بحث هوشمند سازی مدارس زنجان یادآور شد: در سال‌ تحصیلی جاری 20 درصد از مدارس ناحیه 2 زنجان به صورت هوشمند اداره می‌شوند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه فقط 15 درصد از کلاس‌های درس ناحیه 2 زنجان در دو نوبت برگزار می‌شوند، اضافه کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته تا دو سال آینده همه کلاس‌های درس در این ناحیه در یک نوبت دایر می‌شوند.
وی اذعان داشت: در حال حاضر از کل مدارس موجود در ناحیه 2 زنجان 28 مدرسه اقدام به برگزاری کلاس‌های درس در دو نوبت می‌کنند.
بهلولی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش یادآور شد: تعبیه زنگ نماز در مدارس ناحیه 2 یکی از اقدامات بسیار خوبی است که توسط مسئولان آموزش و پرورش در راستای ترویج فرهنگ نماز و نماز خوانی در بین دانش‌آموزان صورت گرفته است.
وی همچنین با اشاره به توزیع شیر در مدارس ناحیه 2 زنجان افزود: این امر نیز یکی از اقدامات بسیار خوب آموزش و پرورش است که در راستای تامین سلامت هر چه بیشتر دانش‌آموزان انجام می‌شود.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان ناحیه 2 زنجان در زمینه تقویت اعتقادات دینی و مذهبی دانش‌آموزان یادآور شد: اجرای طرح همگام با قرآن در مدارس ناحیه 2 زنجان نیز کمک شایانی به آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با الفاظ و آیه‌های قرآنی می‌کند.
به گفته مسئولان آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در حال حاضر 51 مدرسه قرآنی در این ناحیه فعال است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول