اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین مرحله اردوی تیم ملی آب‌های آرام؛

3 ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: 3 ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی آب‌های آرام کشور دعوت شدند.

3 ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، قایقرانان تیم ملی آب‌های آرام مردان به منظور حضور در نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی معرفی شدند.
مسئولان فدراسیون به منظور حضوری موفق در المپیک 2012 لندن و 2016 برزیل در‌صدد تست‌گیری از قایقرانان سراسر کشور در رشته آب‌های آرام برآمدند تا بهترین نفرات را به تیم ملی دعوت کنند.
به همین منظور با این هدف تست‌گیری انتخابی از قایقرانان در 3 دور برگزار شد و پس از محاسبه میانگین زمان‌های ثبت شده بهترین نفرات به تیم ملی دعوت شدند.
مسئولان فدراسیون که با این کار به دنبال جذب استعدادها و پشتوانه‌سازی در رشته آب‌های آرام بودند، موفق شدند به اهداف خود دست پیدا کنند و به همین خاطر 24 قایقران برتر را به تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان دعوت کردند؛ نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تا 12 دی‌ماه ادامه دارد.
بر‌اساس اسامی اعلام شده محسن سعادتخواه، رضوان بهجتی مقدم، سعید فضل اولی و رحمت قادری از گیلان، محمد یوسف شهبازی،علی اوجاقی و محمدطاهر حسینی افشار از کرمانشاه، فرزین اسدی و اروند درویش از مازندران‌، سروش رضویان‌، هومن کریمی، کیا اسکندانی حسینی و بابک دربان از تهران، عادل مجللی از گلستان به تیم ملی بزرگسالان و صادق درویش، یاسین نوری و شهریار معصومی از گیلان، نیما رمضانی و پوریا کنتورچیان از مازندران، محمد ولدی از همدان، محمد جواد شاهپوری، ماکان غیاثی، سامان بقایی و داریوش فرجی از تهران به تیم ملی جوانان دعوت شده‌اند.
همچنین احمدرضا طالبیان قایقران طلایی تیم ملی کشورمان که مهر‌ماه سال جاری در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سهمیه المپیک 2012 لندن شده بود، بدون شرکت در تست‌گیری به تیم ملی دعوت شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول