اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی دهلران خبر داد:

فعالیت ۴۰ هیئت ورزشی در دهلران

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی دهلران گفت: 40 هیئت ورزشی در دهلران فعال است.

فعالیت ۴۰ هیئت ورزشی در دهلران
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عادل جامخانه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها و مطبوعات به عنوان بازوان توانا در انعکاس فعالیت‌ها و بازدهی خدمات به شهروندان شناخته شده‌اند.
وی ادامه داد: بدون شک اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی فعالیت‌ها و خدمات انجام گرفته هر دستگاه دولتی مرهون تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی قلم توانمند نیروهای متعهد و مخلصی است که نقش اصلی و کلیدی را درتهیه و تدوین اخبار را بر عهده دارند.
این مسئول اضافه کرد: شهرستان دهلران با جمعیتی حدود 65 هزار نفر دارای 51 هزار و 464 متر مربع فضای ورزشی و سرانه ورزشی 82صدم متر مربع است.
جامخانه تصریح کرد: 47 هزارو 943 متر مربع از این میزان فضای ورزشی در اختیار اداره ورزش و جوانان و 3 هزار و 521 متر مربع آن متعلق به سایر دوایر دولتی در شهرستان دهلران است.
رئیس تربیت بدنی دهلران گفت: اکنون 40 هیئت ورزشی در رشته‌های فوتبال، فوتسال، بدنسازی، آمادگی جسمانی، ایروبیک، والیبال، بسکتبال، همگانی، ژیمناستیک، روستایی، پینگ پنگ، دو و میدانی، تیراندازی باتفنگ، تیراندازی باکمان، کوهنوردی، شنا، هندبال، تکواندو، بدمینتون، معلولین و جانبازان، کشتی، کاراته، ووشو، کونگفو، وزنه برداری و ... فعال است.
وی، کیک بوکسینگ، بوکس، بیلیارد، نجات غریق، شطرنج و ... را از دیگر هیئت‌های فعال ورزشی شهرستان در حال توسعه دهلران عنوان کرد.
این مسئول اضافه کرد: تاکنون بیش از 4 هزار ورزشکار در این رشته‌ها ساماندهی شده که از این تعداد 2 هزار و 700 نفر ورزشکار مرد و هزارو 300 نفر ورزشکار زن هستند که با در نظر گرفتن طرح آمایش ورزشی از مجموع هیئت‌های ورزشی یاد شده شش هیئت کشتی، فوتبال، والیبال، بسکتبال، کاراته و تکواندو به عنوان هیئت‌های قهرمان پرور و ما بقی به عنوان هیئت‌های همگانی و پایه معرفی شده که هر کدام وظایف خود را برای توسعه و ترقی ورزشی در شهرستان دنبال می‌کنند.
جامخانه تصریح کرد: اکنون تعداد مربیان فعال 83 مربی که 56 نفر آن مرد و 27 نفر زن هستند و در رشته‌های مختلف ورزشی به جامعه ورزش استان خدمات ارائه می‌کنند.
رئیس تربیت بدنی دهلران گفت: تاکنون نیز 35 مورد مسابقات قهرمانی شهرستان برپا شده، 40 مورد اعزام به مسابقات قهرمانی استان انجام شده و 12 مورد نیز میزبانی مسابقات قهرمانی استان در این شهرستان اجرایی شده است.
وی، حضور هشت ورزشکار در مسابقات کشوری و کسب 84 مدال رنگی در مسابقات مختلف را از افتخارات ورزشکاران شهرستان دهلران عنوان کرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول